شمال اصفهان؛نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکتی که هم‌اکنون در منطقه توسط بچه بسیجی‌ها در حال رخ دادن است، همان تحقق آرزوی دیرینه امام (ره) به‌نام «بسیج جهانی اسلام» برای مبارزه با جبهه استکبار است. خبرگزاری فارس از، حسینعلی حاجی‌دلیگانی چهارشنبه شب در جمع برگزیدگان جشنواره شجره طیبه […]

شمال اصفهان؛نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی
گفت: حرکتی که هم‌اکنون در منطقه توسط بچه بسیجی‌ها در حال رخ دادن است،
همان تحقق آرزوی دیرینه امام (ره) به‌نام «بسیج جهانی اسلام» برای مبارزه
با جبهه استکبار است.
خبرگزاری فارس از، حسینعلی حاجی‌دلیگانی چهارشنبه شب در جمع برگزیدگان جشنواره شجره طیبه صالحین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه در تالار شیخ بهایی با بیان ۳ نکته اظهار کرد: حلقه‌های شجره طیبه صالحین نشان یک حرکت بسیار زیبای فرهنگی است.

وی افزود: کسانی‌که در این حلقه‌ها وارد می‌شوند، باید قدر خودشان را بدانند؛ اعضای حلقه‌های صالحین در استمرار بخشیدن به این حرکت بزرگ کشوری نهایت تلاش و کوشش را بکنند.

منتخب مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان نکته دوم اذعان کرد: استکبار به رهبری آمریکا و غده سرطانی اسرائیل از این حرکت عظیم بچه انقلابی‌ها و بسیجی‌ها در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) در سوریه و عراق به‌شدت دچار رعب و وحشت شده است؛ به همین علت در تکاپو است که با ابزارهای رسانه‌ای این حرکت عظیم را خنثی‌سازی کند.

وی گفت: حرکت زیبایی که هم‌اکنون در منطقه توسط بچه حزب‌الهی‌ها، بسیجی‌ها و انقلابی‌هایی که با مکتب ضداستکباری و ضدصهیونیستی امام (ره) آشنا شده‌اند، در حال رخ دادن هست.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همان تحقق آرزوی دیرینه امام (ره) به نام «بسیج جهانی اسلام» برای مقابله و مبارزه با جبهه استکبار و حامیان منطقه او است.

وی در بیان نکته سوم از پایان یافتن بررسی جزئیات برنامه ششم توسعه کشور در کمیسیون تلفیق خبر داد و تصریح کرد: این برنامه در چند روز آینده به صحن علنی مجلس خواهد آمد که در آن نگاه ویژه‌ای به اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی، ازدواج جوانان، معیشت مردم، به کار افتادن چرخ‌های صنعت، اشتغال جوانان شده است.

به گزارش فارس، در پایان مراسم حلقه‌های شجره طیبه صالحین، از ۳ خانواده شهید و ۹ حلقه برتر صالحین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه توسط امام‌جمعه و فرماندار شاهین‌شهر و میمه، نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس، رئیس شورای شهر شاهین‌شهر و شهردار شاهین‌شهر تجلیل به عمل آمد.