به گزارش شمال اصفهانامام جمعه موقت اصفهان در مراسم شب دوم عزاداری فاطمیّه بیت آیت الله ناصری با اشاره به بررسی زندگی حضرت زهرا(س) از تمام ابعاد افزود:حضرت زهرا(س) یک نمونه عالم بشریت است حضرت زهرا (س)پدری مثل رسول اکرم و مادری مثل خدیجه کبری داشتند و از این دو بزرگوار نوری به وجود آمد […]

به گزارش شمال اصفهانامام جمعه موقت اصفهان در مراسم شب دوم عزاداری فاطمیّه بیت آیت الله ناصری با اشاره به بررسی زندگی حضرت زهرا(س) از تمام ابعاد افزود:حضرت زهرا(س) یک نمونه عالم بشریت است حضرت زهرا (س)پدری مثل رسول اکرم و مادری مثل خدیجه کبری داشتند و از این دو بزرگوار نوری به وجود آمد که پرچم اسلام و حقانیت را برافراشت.
حجت الاسلام میردامادی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) زن بهشتی است در آسمان ها به اولقب منصوره و در زمین فاطمه داده اند .حضرت فاطمه(س) و پیروان ایشان در آتش جهنم نمی سوزند .
وی اظهار داشت:اگر حضرت فاطمه(س) نبود اسلام و شیعه از بین می رفت .زمانی که اسلام در مسیر انحراف قرار گرفت و سکوت همه جا حکم فرما شد ؛حضرت فاطمه(س) مجاهدت کرد و فرزند دل بندش را در جنینی تقدیم اسلام کرد و بعد ها مادر دو شهید و دو اسیر و آزاده شد.
امام جمعه موقت اصفهان عنوان کرد:اسلام برای کسانی که از مسیر امیر المونین (ع) جدا شدند حکم ریاست دارد.معاویه اولین کسی بود که خلافت را به سلطنت و عیاشی و شهوت رانی تبدیل کرد و برای یزید بعیت گرفت.
حجت الاسلام میردامادی در ادامه گفت:قوم بنی هاشم با سیاست بازی کردند و جنایات بسیاری در طول تاریخ انجام داده اند و امروز نیز آل سعود خط انحراف در دست گرفته و ثروتش را صرف امیال و خوش گذرانی می کند.
وی افزود:آل سعود روزانه بیش از یک میلیارد دولار درآمد نفتی دارد درحالی که فقر ،بیچارگی،تهی دستی در روستاهای اطراف عربستان بیداد می کند زیرا آل سعود ثروتش را خرج خرید سلاح و بمب برای نابودی یمن میکند.
امام جمعه موقت اصفهان اظهارداشت:زمانی که انقلاب جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید شرق و غرب احساس خطر کردند خطری که شعار آن را نجات بشریت و سلاح آن را منطق،استقلال ،حقیقت پنداشتند بدین منظور تلاش کردند که این انقلاب را نابود کنند.
حجت الاسلام میردامادی تصریح کرد:آنان برای نابودی انقلاب اسلامی ایران حمله نظامی کردند اما جوانان ما در جنگ نه با سلاح بلکه با شعار یا زهرا و یاحسین معجزه کردند و صدام نابود شد.
امام جمعه موقت اصفهان داعش با بلند کردن پرچم “لااله الا الله” دست به جنایت می زند زیرا می خواهد اسلام را به دنیا اینگونه معرفی کند و اسلام را نابود سازد.
سخنرانی حجت الاسلام میردامادی در بیت آیت الله ناصری شب دوم

دانلود فایل صوتی سخنرانی حجت الاسلام میردامادی
/انتهای پیام/طغیانی