صدای برخوار-نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نیز بنا بر تقاضای خانواده‌ها یارانه شش ماه دوم سال ۹۹ را در شرایط فعلی به حساب خانواده‌ها واریز کند و برای کسانی که به واسطه شیوع بیماری کرونا بیکار شده اند بیمه بیکاری در نظر بگیرد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نیز بنا بر تقاضای خانواده‌ها یارانه شش ماه دوم سال ۹۹ را در شرایط فعلی به حساب خانواده‌ها واریز کند و برای کسانی که به واسطه شیوع بیماری کرونا بیکار شده اند بیمه بیکاری در نظر بگیرد.

به گزارش صدای برخوار به نقل از خبرگزاری ایمنا حسینعلی حاجی دلیگانی  پیرامون وضعیت معیشت کارگران روزمزد در ایام شیوع کرونا اظهار کرد: یکی از مشکلات امروز کشور ناشی از شیوع بیماری کرونا، وضعیت تامین معیشت کارگران روز مزد است. این افراد هیچ گونه مستمری یا حقوق بازنشستگی دریافت نمی‌کنند و به واسطه‌ی کار روزانه خود حقوق دریافت می‌کردند که در حال حاضر با شیوع بیماری کرونا، تامین معیشت آنها به خطر افتاده است.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود بانیان خیری که هر سال به مناسبت میلاد امام زمان (عج) جشن‌هایی را برگزار می‌کنند و همچنین خیریه‌هایی که کمک‌های مردمی جمع آوری می‌کنند، به افرادی که به دلیل شیوع کرونا تامین معیشت زندگیشان دچار مشکل شده کمک کنند.

نماینده مردم شاهین شهر ادامه داد: باید پویشی کشوری برای کمک به کارگران روزمزد تشکیل شده و دولت نیز باید بنا بر تقاضای خانواده‌ها یارانه شش ماه دوم سال ۹۹ را در شرایط فعلی به حساب خانواده‌ها واریز کند و برای کسانی که به واسطه شیوع بیماری کرونا بیکار شده اند بیمه بیکاری در نظر بگیرد.

حاجی خاطرنشان کرد: در ۲۱ اسفند ماه سخنگوی ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا اعلام کرد: تمامی هزینه‌های درمان بیماران کرونایی بر عهده دولت است اما در یکی از بیمارستان‌ها بیمار بهبود یافته کرونایی، ۹میلیون تومان هزینه درمان به بیمارستان پرداخت کرده است.