نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: هشدار می‌دهم به مسؤولان استان اصفهان و وزارت نیرو، کاری نکنند که در تاریخ به عنوان افرادی که در بحث مسائل آب به مردم استان اصفهان ظلم کردند نامشان ثبت شود.

به گزارش صدای برخوار ؛ حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به جابجایی بعضی از اسناد طرح‌های مهم آبی استان اظهار داشت: هشدار می‌دهم به مسؤولان استان اصفهان و وزارت نیرو، کاری نکنند که در تاریخ به عنوان افرادی که در بحث مسائل آب به مردم استان اصفهان ظلم کردند نامشان ثبت شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: آقایان مخفیانه صورت‌جلسه امضا نکنند که اسناد مربوط به پروژه‌های سد اول، دوم و سوم کوهرنگ را بخواهند تحویل دیگران بدهند، طبق قانون این اسناد باید در استانی نگهداری شود که بهره‌برداری از این طرح‌ها را انجام می‌دهد.

وی با بیان این که فعلا قصد ارائه جزئیات بیشتر ندارم، تاکید کرد: هر کدام از مسؤولانی که این جریان را ادامه دهند نامشان را به عنوان پشت پا زنندگان به منافع مردم، معرفی می کنیم؛ این اقدامات نفرین مردم را پشت سر مسؤولان به همراه دارد.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: کسانی که مسؤولیت دارند و باید نسبت به کمبود آب پاسخگو باشند، در کمال تعجب اقداماتی انجام می‌دهند که این تشنگی در آینده افزایش پیدا می‌کند و آب شرب ۵ میلیون جمعیت استان اصفهان بیشتر به مخاطره افتد.

وی با انتقاد از وزارت نیرو یادآور شد: اسناد پروژه‌های دیگری هم که مسأله‌زاست و بخشی از آن‌ها در استان اصفهان واقع است نباید از استان خارج شود.

این نماینده استان اصفهان در ادامه در خصوص موضوع تغییر مرزها خاطرنشان کرد: با تذکری که داده شد اعلام کردند تغییر مرزهای استان اصفهان متوقف شده اما همچنان اعتماد نداریم و از این بایت نگرانی وجود دارد.