صدای برخوار ، جمع آوری بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک نقدی به زندانیان غیر عمد در سایه مدیریت جهادی در شهرستان برخوار صورت گرفت.

به گزارش صدای برخوار ؛ جمع آوری بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک نقدی به زندانیان غیر عمد در سایه مدیریت جهادی در شهرستان برخوار صورت گرفت.

شهاب ملایی: توان مدیریتی واعتماد مردم و خیران به برخی مدیران شهرستان برخوار سبب شد تا با ثبت رکورد کمک نقدی جهت زندانیان غیر عمد بار دیگر نام شهرستان و مردم پرآوازه ی برخوار در صدر شهرستان های استان همچون نگینی بدرخشد.

در سالیان اخیر همواره شاهد وقوع رخدادهای مهمی در سطح شهرستان بودیم که نام شهرستان برخوار را به عنوان شهرستان نوع دوست و خیراندیش به استان معرفی کرده است.

یکی از رویدادهای مهمی که از سال گذشته در سطح شهرستان برخوار به وقوع پیوست، مراسم جمع آوری کمک های مردمی شهرستان برخوار جهت آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد بود که نقش بارز معاون فرمانداری، امام جمعه محترم مرکز شهرستان و رئیس دادگستری شهرستان و نقش تأثیرگذار رئیس حراست فرمانداری و کارشناس نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در جمع آوری وجوه نقد، تابلو فرش و زینت آلات درجمع آوری و شکل گیری و رشد چشمگیر وجوه پرداختی خیراندیشان در این اقدام خداپسندانه به طرز چشم گیری مشاهده شد.

لیکن اراده والای مردم نوع دوست و همیشه در صحنه شهرستان برخوار، در پرتوی مدیریت منسجم و جهادی معاونت فرمانداری، جناب آقای‌محمود‌سلطانی، درعرصه ی خدمت سبب شد تا حماسه ای بی بدیل در سطح استان یکبار دیگر رقم بخورد و نام شهرستان برخوار و مردم پرمهر و گشاده دست آن به عنوان پیشگامان عرصه ایثار و از خود گذشتی در سطح استان بدرخشد.
در طول این مدت، تلاش های بی بدیل ایشان سبب شد تا با جمع آوری بیش از ده میلیارد ریال کمک نقدی جهت زندانیان جرائم مالی غیر عمد در برنامه یک شهر ضیافت مورخ ۹۷/۳/۲۲ شبکه اصفهان، ۳۷ نفر از زندانیان به آغوش خانواده خود باز گردند که این امر هم از نگاه مدیریتی و هم از بُعدانسان دوستی حرکتی مثال زدنی ومنحصر بفرد در سطح استان اصفهان بود.

ضمن تشکر از کلیه مردم حماسه آفرین شهرستان برخوار، خیران، صنعتگران، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و بطورکلی همه ی اقشار مردم شهرستان، به نمایندگی از مردم مؤمن، متدین، نجیب و گشاده دست شهرستان از کلیه تلاش گران این عرصه خصوصا جناب آقای محمود‌ سلطانی معاون فرمانداری، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین‌ حاج آقا محمود‌آبادی امام جمعه ی مرکز شهرستان و جناب آقای ‌محمدی رئیس محترم دادگستری شهرستان ودیگر عزیزانی که در این حرکت خداپسندانه مشارکت داشتند کمال تشکر و امتنان را داریم.


/انتهای پیام / شهاب ملایی