صدای برخوار-جلسه هیات اجرایی شهرستان با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد ناصری رئیس هیات نظارت شهرستان برخوار برگزار شد.

به گزارش صدای برخوار به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، جلسه هیات اجرایی شهرستان با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد ناصری رئیس هیات نظارت شهرستان برخوار، بنهری فرماندار و رئیس هیات اجرایی و سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد

فرماندار شهرستان برخوار با تاکید بر حق قانونی هیأت اجرایی در انتخاب اعضای شعب ، اظهار داشت:  با توجه به حسن همجواری محل سکونت هر یک از اعضای هیات اجرایی با شعب اخذ رأی نزدیک به محل زندگی و به خاطر تسهیل در روند امور کار رسیدگی به شعب را در بین هم تقسیم کنند و با گماردن اعضای شعب ، روند امور را سرعت ببخشند.

وی در سخنان پایانی خود گفت : حسب قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، هیچیک از اعضای شعب اخذ رأی نباید خویشاوندی نسبی و سببی با کاندیداها داشته باشند و در این خصوص تنها برای بستگان درجه یک تاکید شده است این در حالی است که حسب ماده ۷۴ قانون انتخابات خبرگان رهبری این خویشاوندی تا بستگان درجه سوم نیز ممنوعیت دارد.

بنهری تاکید کرد: هیات اجرایی از شعب اخذ رأی  بازدید میدانی بعمل آورند و نارسایی ها وکمبود ها را مرتفع نمایند.در ادامه جلسه شعب اخذ رای بین اعضای هیات اجرایی تقسیم شد .

انتهای پیام/