صدای برخوار-جلسه مجمع مشورتی ،پیرامون دغدغه ها و پروژه های شهرستان با فرماندار برخوار در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه،رئیس شورای شهر دولت آباد به تاریخچه اجرای پروژه جانبازان (جلسات ، مصوبات و صورت جلسات ) پرداخت و توضیحاتی در زمینه اجرای این پروژه در حریم دولت آباد ارائه داد و همچنین با توجه به صورت جلسه هفته گذشته برای تعیین مسیر گفت : مسیر مصوب ۶ ماه پیش در جلسه با حضور تمام مسئولین مربوطه تایید شد و مورد قبول همگان قرار گرفت اما بار دیگر زمان برای تعیین مسیر باعث وقت کشی در اجرای این پروژه می شود.
محمد رضا حیدریان افزود: خواستاریم مسئولان ارشد شهرستان برای اجرای این پروژه در حریم اصفهان پیگیری های لازم را انجام دهند.
در ادامه اعضای مجمع مشورتی به پروژه های مهم شهرستان (جانبازان ، پبامبر اعظم ، قطار سریع السیر ) اشاره کردند و ادامه دادند: ماخواستاریم مسئولان شهرستان پیگیری لازم را برای اجرای پروژه های حیاتی شهرستان انجام دهند و مانیز آمادگی همکاری با مسئولان شهرستان برای تسریع در اجرای پروژه ها را داریم و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.
اعضای مجمع مشورتی از فرماندار درخواست کردند در زمینه حریم شهرستان شفاف سازی شود.

فرماندار شهرستان در این جلسه گفت: با توجه به اینکه اواخر دوره شورا و شهرداری اصفهان است ، شروع اجرای پروژه جانبازان ضروری است .
وی در در زمینه حریم شهرستان گفت: حریم اصلاحی به نفع شهرستان است اما هنوز تایید نشده و باید در وزارت کشور مورد بررسی و تایید قرار بگیرد .

انتهای پیام /