به گزارش شمال اصفهان؛همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) جشن گلبانگ انقلاب در میدان انقلاب دولت آباد برگزار شد و توسط مسئول ستاد دهه فجر شهرستان بیانیه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی قرائت گردید: بسم الله الرحمن الرحیم والفجر ولیال عشر فجر انقلاب از سالروز ورود تاریخی امام راحل به […]

به گزارش شمال اصفهان؛همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) جشن گلبانگ انقلاب در میدان انقلاب دولت آباد برگزار شد و توسط مسئول ستاد دهه فجر شهرستان بیانیه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی قرائت گردید:

بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر ولیال عشر

فجر انقلاب از سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی نشأت می گیرد و طبل رسواییِ منحرفان و بدخواهان با پیروزی انقلاب اسلامی بر سر بازارها نواخته و چهره ی دروغین مصلحت اندیشان ، عافیت طلبان ، سازشکاران و فرصت طلبان در مقابل اراده ملتی به پا خواسته آشکار شده است و این خمینی کبیر(ره) بود که غرور دنیای جهنمی استکبار به سرکردگی آمریکا و اقتدار پوشالی اش را در ایران شکست.
دهه فجر و ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تقویم های سالنما و روزنگار برای ملت حرکت آفرین ایران فقط مناسبتی تقویمی وتاریخی نیست، بلکه فرهنگ و دیدگاهی که درآن تجدید عهد و میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدرمان برای افزایش شتاب هر ساله ی انقلاب نهفته است.
ملت ایران به مدد روح بلند امام راحل از غرقاب ۲۵۰۰ ساله ی حکومت ستمشاهی نجات یافته و راه و رسم زندگی مستقل در پناه پرچم اسلام را آموخته است و سرنوشت خویش را خود براساس آموزه های دین اسلام تعیین می کند.
سی و هشت سال توطئه و خباثت دشمنان ، در سایه توکل به خداوند و اندیشه های امام راحل و نیز رهنمودهای حکیمانه ی مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ، مستحکم تر و ملت عزیز ایران مقاوم تر و استوارتر شده اند و راه پرافتخار خود را با قدرت و تکیه بر فرزندان دلیر و نسل جوان و آگاه کشور ادامه می دهد.
حرکت های توفنده و رهایی بخشِ مردمان پایدارِ فلسطین ، غزه ، عراق، سوریه ، یمن ، افغانستان و مجاهدان حزب الله لبنان و نیز سردرگمی و واماندگی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار گرفته است و شفاف سازی و روشنگری رسالت اساسی فرزندان اصیل انقلاب اسلامی است.
بزرگترین آزادی ما توانایی تصمیم گیری و طرح تکلیف است. آینده ی روشن از آن کسانی است که برای آینده ای با امید و بانشاط، با صداقت و اخلاص فعالیت می کنند.
انقلاب ، تبلور عینی باورهای درونی انسان هاست و مردم مستضعف و پابرهنه و محروم همچون همیشه ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلابند.
اگر اخلاص و مجاهدت و فداکاری بی نظیرملت ایران نبود ، نه در جنگ تحمیلی به پیروزی می رسیدیم و نه انقلاب اسلامی به سی و هشت سالگی می رسید.
تا زمانی که مردم درصحنه حضور دارند و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه خود می دانند. انقلاب اسلامی شکسته وسست نمی شود.
پیام انقلاب و پیام اسلام، عدالت، معنویت، نجات انسان ها و جوامع بشری است .صدای اسلام در هر نقطه ای از جهان امید بخش و برای مستکبران تهدید کننده است.
امروز ملت مظلوم فلسطین ، سوریه ، عراق ، یمن و نیروهای آگاه و روشنفکران مسلمان ، به ملت بزرگ ایران که پرچم نهضت عظیم اسلامی را به دست گرفته است ، چشم امید بسته اند و بار امانتی که بر دوش ملت ایران قرار گرفته ، از همیشه ی تاریخ سنگین تر است.
اجرای این رسالت بزرگ مستلزم قوت ایمان، اراده، توکل به خدا، اطاعت از ولایت و رهبری و برخوردار بودن از آمادگی های مادی و معنوی برای دستیابی به عدالت و پیشرفت است.
امروز ماموریت بزرگ انقلاب اسلامی همچنان تاکید بر معنویت و تکیه بر ارزش های انقلاب اسلامی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهداء ، اندیشه های امام راحل و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری است و اگر از شهداء دور شویم و ارزش های انقلاب را از دست بدهیم بی تردید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از دست خواهیم داد.
تحقق کامل اهداف انقلاب ، نیازمند کار و تلاش بی وقفه ی چند نسل است و جوانان مومن در این راه تکلیف سنگین تری بر عهده دارند.
ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان برخوار اعلام می دارد: مردم شریف ، فهیم و شهید پرور شهرستان برخوار همگام با قاطبه ی امت اسلام و ملت ولایت‌مدار ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام راحلِ عظیم‌الشأن و اعلام پایبندی کامل به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و به نمایش گذاشتن شکوه، اقتدار، وحدت و استقامت خود، همچون گذشته یاری‌گر نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی را مأیوس و نا امید می سازند.
با آرزوی پیروزی و غلبه کامل حق بر باطل در جهان و شکست و نابودی کامل جبهه کفر، ظلم و نفاق و ظهور مصلح کل، قطب عالم امکان، حضرت بقیه ا.. الاعظم (عج‌الله تعالی فرجه الشریف) و برپایی حکومت عدل جهانی، ان شاالله.

جشن گلبانگ انقلاب در میدان انقلاب دولت آباد برگزار شد

.

جشن گلبانگ انقلاب در میدان انقلاب دولت آباد برگزار شد

.

جشن گلبانگ انقلاب در میدان انقلاب دولت آباد برگزار شد