صدای برخوار_رئیس کمیته امداد برخوارگفت: امسال به علت شیوع ویروس کرونا، نیکوکاران برخوار می‌توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری کمک‌های اهدایی خود را از طریق شیوه‌های نوین به‌صورت غیرحضوری پرداخت کنند.



علی شاه نظری در گفت و گو با صدای برخوار با اشاره به اهمیت تأمین مایحتاج شب عید ایتام و نیازمندان، گفت:امسال به علت شیوع ویروس کرونا، نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری کمک‌های اهدایی خود را از طریق شیوه‌های نوین به‌صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

وی با تأکید بر اینکه انجام کار خیر و کمک به نیازمندان نباید هرگز متوقف شود، اظهار داشت:مردم با مشارکت در جشن نیکوکادی (به صورت غیرحضوری و الکترونیکی)و پرداخت صدقه به نیازمندان و ایتام از بروز مصیبت ها و بلا ها جلوگیری کرده و دوستی گسترش میابد.

وی تصریح کرد: جشن نیکوکاری امسال به علت شیوع ویروس کرونا و احتمال تعطیلی مدارس به‌صورت غیرحضوری و از طریق کد دستوری #۰۳۱۱۶۸۸۷۷*تلفن همراه و همچنین اپلیکیشن سنا_سکه انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و همچنین درگاه اینترنتی emdad.ir نیز برای این منظور درنظرگرفته شده است، تصریح کرد:مردم می توانند به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۶۶۶ کمیته امداد امام خمینی (ره)برخوار نیز کمک های خود را واریز کنند.

انتهای پیام /طغیانی