به گزارش شمال اصفهان ؛ به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام ایمان باقی شب گذشته در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن مبعث رسول‌الله (ص) اظهار کرد: جشنواره شجره طیبه صالحین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه عصر امروز  مصادف با شب عید سعید مبعث در تالار شیخ‌بهایی شاهین‌شهر برگزار می‌شود. وی در […]

به گزارش شمال اصفهان ؛ به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام ایمان باقی شب گذشته در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن مبعث رسول‌الله (ص) اظهار کرد: جشنواره شجره طیبه صالحین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه عصر امروز  مصادف با شب عید سعید مبعث در تالار شیخ‌بهایی شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ۸۵۰ حلقه شجره طیبه صالحین در محلات شهرستان شاهین‌شهر و میمه فعالیت می‌کنند، افزود: پس از ارزیابی‌های میدانی که از این تعداد صورت گرفت، ۹ حلقه صالحین برگزیده شدند که در جشنواره ذکرشده از اعضای این حلقه‌ها توسط نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام‌جمعه، مسئولین سپاه صاحب‌الزمان (عج) تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در پایان جشنواره شجره طیبه صالحین از ۳ خانواده شهیدان زارع، قربانی و یوسفیان که در راه دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) در سوریه به شهادت رسیده‌اند تجلیل خواهد شد.