صدای برخوار_امام جمعه دولت آباد گفت:مردم نیکوکار و خیر دولت آباد برای تکمیل زیرزمین مسجد جامع شهر دولت آباد کمک کنند.

امام جمعه دولت آباد گفت:مردم نیکوکار و خیر دولت آباد برای تکمیل زیرزمین مسجد جامع شهر دولت آباد کمک کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین محمود آبادی در گفت و گو با صدای برخوار اظهار کرد: دو میلیارد تومان هزینه برای تکمیل مسجد جامع شهر دولت آباد نیاز هست و از همه قشرها می خواهیم هر اندازه توانایی دارند کمک کنند به طور حتم مشارکت خیرین توشه ای برای آخرت آن ها خواهد ماند.
وی با بیان اینکه درصورت درخواست نام خیرین نیز درج خواهد شد، افزود: این مقدار هزینه برای سیستم صوت ، تهویه هوا و کانال کشی آن ،سردرب مسجد و حیاط لازم است.
امام جمعه دولت آباد گفت: یک شخص خیر به نام حسن زارع زمینی به مبلغ ۳۶۲ میلیون و پانصد هزار تومان فروخته و برای مسجد هزینه شده است.
حجت الاسلام و المسلمین محمود آبادی ادامه داد:کمک به همنوعان و ساخت مسجد بدست مردم خیر حل می شود و اگر می خواهید توشه ای برای آخرت داشته باشید در این امور بیشتر مشارکت کنید .
وی خاطرنشان کرد:مردم خیر برای مشارکت در تکمیل زیر زمین مسجد جامع دولت آبادمی توانند با حضور در دفتر امام جمعه یا از طریق شماره حساب جاری بانک ملت ۸۵۵۴۶۰۰۶۶۹ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۴۵۷۶۶۲۰۴ به نام سید حسین محمود آبادی و محمد جعفر محسنی واریز کنند و پس از واریز حتما با شماره ۰۹۱۳۸۳۷۰۴۰۰ یا ۰۹۱۳۱۰۵۶۰۹۸ تماس بگیرند .
متراژ کل این فضا یک هزار و ۵۰۰ متر و فضای الحاقی ۶۲۰ متر می باشد.

انتهای پیام /طغیانی