صدای برخوار ؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله بزرگ لوازم التحریر قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در یک منزل شخصی خبر داد.

صدای برخوار ؛  فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله بزرگ لوازم التحریر قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در یک منزل شخصی خبر داد.

به گزارش صدای برخوار ؛ سرهنگ “محمدرضا خدا دوست” در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی لوازم التحریر خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از درستی آن طی هماهنگی های به عمل آمده با مقام قضائی به همراه کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت از محل مورد نظر بازرسی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این عملیات ۱۱۱ هزار و ۶۲۰ قلم انواع لوازم التحریر خارجی قاچاق کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تمامی این محموله جمع آوری و به اداره اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن سال تحصیلی جدید عده ای با وارد کردن لوازم التحریر خارجی قاچاق به دنبال سودجویی از این بازار هستند، افزود: ورود کالاهای خارجی ضربه جدی به تولید ملی وارد و منجر به رکود فعالیت کارخانجات و بیکاری جوانان می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه به همین دلیل نیروی انتظامی طرح های خود را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا تشدید کرده، ادامه داد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

/انتهای پیام/