صدای برخوار؛ رئیس ستاد نماز جمعه حبیب آباد در گفت گو با خبرنگاز پایگاه خبری صدای برخوار گفت از توزیع۶۰ بسته غذایی و ۱۵۰ میلیون ریال کارت هدیه بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا خبر داد

به گزارش صدای برخوار ؛ رئیس ستاد نماز جمعه حبیب آباد در گفت گو با خبرنگاز پایگاه خبری صدای برخوار گفت : در راستای اجرای توصیه مقام معظم رهبری دومین مرحله رزمایش مواسات مومنانه از توزیع ۶۰ بسته غذایی و ۱۵۰ میلیون ریال کارت هدیه بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا خبر داد.

ایشان افزود : ۶۰ بسته غذایی به ارزش ۹۰ میلیون ریال شامل بزنج، مرغ،گوشت قرمز،حبوبات(نخود،ماش و عدس)،روغن، رب گوجه و ماکارونی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا در شهر حبیب آباد توزیع شده است.

رئیس ستاد نماز جمعه حبیب آباد اظهار داشت این دومین مرحله توزیع بسته های معیشتی است و اولین بسته معیشتی در قالب ۵۰ بسته غذایی در ایام نوروز بین نیازمندان توزیع شده است.

وی از تهیه کارت هدیه خبرداد و گفت ۱۵۰ میلیون ریال کارت هدیه نیز تهیه شده است که میان کسانی که به دلیل بیماری کرونا و تعطیلی اجباری به کسب و کار ایشان ضرر و زیان رسیده است در حال توزیع است.

گفتنی است در تهیه بسته های غذایی و کمک نقدی(کارت هدیه) ستاد نماز جمعه شهر حبیب آباد، پایگاه های بسیج،هیئت حضرت صاحب الزمان(ع) هیئت رزمندگان اسلام بخش حبیب آباد و خیرین محلی مشارکت داشته اند
/انتهای پیام/