مدیر کمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان برخوارگفت: در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری، دو هزار سبد غذایی بین مددجویان توزیع می شود.

به گزارش صدای برخوار ؛ مدیر کمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان برخوارگفت: در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری، دو هزار سبد غذایی بین مددجویان توزیع می شود.
علی شاه نظری در گفت و گو با خبرنگار صدای برخوار اظهار داشت:ارزش هر سبد غذایی حداقل به میزان یک میلیون ریال می باشد، ازاین سبدغذایی یک هزار سبدغذایی توسط خیرین و یک هزار آن توسط کمیته امداد تهیه و در بین نیازمندان توزیع می شود.

وی افزود: تعداد سه هزار پرس غذای گرم نیز به صورت افطاری بین مددجویان توزیع می شود

مدیر کمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان برخواربیان کرد:طرح ایتام و محسنین در راستای توسعه اکرام و جلب حمایت و مشارکت مادی و معنوی خیرین و حامیان اجرا می شود و در این راستا در شب های قدر سه پایگاه در امامزاده نرمی،امامزاده ادهم دستگرد،امامزاده محمود دولت آباد مستقر می شود.

شاه نظری تصریح کرد:حامیان و نیکوکاران در قالب طرح محسنین،کمک های نقدی و غیرنقدی خود را خانواده های نیازمند تحت حمایت اهدا کرده که این کمک ها از طریق این سازمان به دست نیازمندان می رسد.

وی در ادامه گفت:همزمان با روز جهانی قدس پایگاه های این نهاد در مسیرهای راهپیمایی و مصلاهای نماز جمعه مستقر و کمک های مردم روزه دار را برای یاری رساندن به ستمدیدگان فلسطین  جمع آوری می کنند.

مدیر کمیته امدادامام خمینی(ره) برخوارافزود: همچنین در روز عید سعیدفطر کمیته امداد با کمک خیرین ،بهزیستی و نیروی انتظامی  پایگاه های جمع اوری زکات فطره،فطریه و کفاره روزه داران را با استقرار پایگاه  درمحل برگزاری نماز عید فطر جمع آوری می کند.

شاه نظری خاطرنشان کرد:مردم می توانند کمک‌های خود را به شماره‌حساب ۳۲۰۵۴۹۸۲۰ بانک کشاورزی یا واریز کارت به کارت به شماره ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۰۰۷۰۷ واریز کنند یا با مراجعه حضوری به کمیته امداد کمک های خود را پرداخت کنند.