صدای برخوار ؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر دولت آباد از توافقاتی در خصوص دو پروژه مشترک بین شهرهای اصفهان و دولت آباد خبرداد

به گزارش صدای برخوار ؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر دولت آباد در گفت و گو با پایگاه خبری صدای برخوار گفت : پس از ماهها تلاش و با پیگیری و تلاش شورای اسلامی شهر ، شهردار و مسئولان شهرستان و استان دو پروژه عمرانی مشترک بین شهرهای دولت آباد و اصفهان و با برگزاری جلسات متعدد سرانجام در جلسه کمسیون تلفیق شهرداری اصفهان تصمیمات مهمی در خصوص دو پروژه مشترک المنافع بین دو شهر توافقاتی صورت گرفت.

ناصر معینی گفت : در جلسه ی نهایی که در خصوص پروژه های مشترک بین دو شهر دولت آباد و اصفهان در جلسه کمسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان و در مهمانسرای شهرداری اصفهان و با حضور: معاون محترم عمرانی استاندار ؛ مشاور محترم استاندار ؛ فرمانداران و دادستان های شهرستان های اصفهان و برخوار ؛ شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای اصفهان و دولت آباد به همراه معاون شهرسازی اصفهان ؛ مدیران مناطق ۷ و ۱۴ و معاونین شهرسازی ایشان
و همچنین حضور ؛ حضرت حجت الاسلام محمود آبادی (امام جمعه شهر دولت آباد به عنوان میهمان ویژه) برگزار شد،

وی افزود : پس از ساعت ها بحث و تبادل نظر سرانجام در خصوص دو پروژه مشترک المنافع بین دو شهر توافقاتی به صورت ذیل حاصل گردید:

۱- در خصوص تقاطع غیر همسطح میدان فرزانگان ضمن ایجاد ردیف عمرانی در بودجه شهرداری های اصفهان و دولت آباد توافقات در جهت چگونگی اجرای این تقاطع به صورت ذیل مصوب گردید:

۷۵ درصد سهم شهرداری اصفهان
۱۰ درصد سهم استانداری
۱۵ درصد سهم شهرداری دولت آباد
معینی خاطر نشان کرد : با توجه به حریم قانونی شهر دولت آباد( تا مرکز میدان فرزانگان) باید درصدی برای انجام پروژه مشترک برای شهرداری دولت آباد در گرفته می شد که این مهم با اختصاص ۱۵ درصد از کل هزینه های اجرای تقاطع غیر همسطح برای شهرداری دولت آباد مصوب گردید.

۲- در خصوص ادامه بلوار جانبازان در حریم اصفهان نیز ضمن ایجاد ردیفی به ارزش یک میلیارد تومان در دفترچه بودجه شهرداری اصفهان مقرر شد شناسایی مالکان و آزادسازی این مسیر در حریم اصفهان توسط شهرداری منطقه ۷ و اجرای آن با توجه به پیگیری های نماینده محترم شهرستان در جلسات قبل و اخذ قول مساعد ایشان از مدیریت مجتمع فولاد مبارکه برای انجام عملیات عمرانی این مسیر صورت گیرد.

سخنگوی شورای شهر در ادامه گفت: این موفقیت بزرگ در سایه تعامل و پیگیری های مستمر اعضای شورای اسلامی و شهردار محترم دولت آباد بدور از تنش و با درایت کامل حاصل شد. و این مهم را به مردم بصیر، فهیم و قدرشناس دولت آباد تبریک و تهنیت عرض مینماییم.

عضو شورای شهر افزود : لازم به ذکر است شایعاتی در خصوص حریم شهر دولت آباد در برخی محافل مطرح شده که این شایعات به هیچ عنوان پایه و اساس درستی ندارد و صرفا برای تخریب نمایندگان مردم و تشویش اذهان عمومی مطرح گردیده و هرگز موضوع حریم قابل مذاکره نخواهد بود و خط حریم دولت آباد بر اساس مصوبات سال ۱۳۹۴ مرکز میدان فرزانگان میباشد و سانتی متری از آن جابجا نشده و نخواهد شد.

ایشان افزود : باز هم از عموم همشهریان عزیز تقاضامندیم به شایعات مطرح در فضای مجازی توجه نکرده و برای دریافت حقیقت مستقیما و بدون واسطه با نمایندگان خود در شورای شهر ارتباط گیرند.

وی در ادامه گفت‌ : در پایان از صبوری و پیگیری همکاران عزیز خصوصا پیگیری های مستمر ریاست محترم شورا و شهردار محترم دولت آباد همچنین از زحمات فرماندار و نماینده محترم شهرستان و حمایت های امام جمعه و دادستان محترم شهرستان و صبوری و اعتماد مردم عزیز به نمایندگان خود بینهایت سپاسگزارم.

پیگیری ها ادامه دارد…

/انتهای پیام/