به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از مشرق، حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس روز دفاع از مردم فلسطین است که عدالت‌طلبان جهانی در این روز با مردم فلسطین ابراز همدردی می‌کنند. فومنی با بیان اینکه روز قدس یادگاری از حضرت امام(ره) […]

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از مشرق، حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس روز دفاع از مردم فلسطین است که عدالت‌طلبان جهانی در این روز با مردم فلسطین ابراز همدردی می‌کنند.

فومنی با بیان اینکه روز قدس یادگاری از حضرت امام(ره) محسوب می‌شود، گفت: امام راحل ما آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کردند و مردم جهان که به دنبال حق، عدالت و آزادی هستند در این روز به خیابان‌ها می‌آیند و تنفر خود را از رژیم کودک‌کش و سفاک صهیونیستی ابراز می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حزب مردمی اصلاحات در روز جهانی قدس با تمام نیروها و دفاتر خود در سراسر کشور در کنار مردم حضور خواهد داشت و از تمامی اهداف، گروه‌ها و شخصیت‌ها و آحاد مردم برای حضور صف‌شکن در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌کند.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع گروهک تروریستی داعش گفت: همه باید از سپاه پاسداران تشکر کنیم که توانست دل مردم ایران را بعد از حادثه تروریستی در مجلس شاد کند و این اقدام، عظمت جهانی بیشتری را برای ایران به ارمغان آورد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: ما مطمئن هستیم که این حمله به دستور مقام عظمای ولایت صورت گرفته و بعضی‌ها نباید درصدد مصادره کردن این اقدام باشند.

فومنی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود، گفت: باید در روز قدس از حرکت شجاعانه پاسدارانمان تقدیر و تشکر کنیم و انزجار خود از صاحبان اصلی داعش یعنی آمریکا، صهیونیسم و برخی مرتجعین منطقه اعلام داریم.