صدای برخوار- رئیس سازمان حمل و نقل برخوار گفت:تعداد مسافر در خودروهای تاکسی سه نفر ابلاغ شده است شورای تاکسی ها و بازرس سازمان وظیفه نظارت بر تعداد مسافران را برعهده دارد.

محمدعلی تبریزیان در گفت و گوبا صدای برخوار ، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا سازمان وظیفه نظارت بر مسافران در اتوبوس ها از مبدا تا مقصد خطوط را برعهده دارد اکثر مسافران ماسک میزنند ولی تعداد محدودی از مسافران از ماسک استفاده نمی کنند که تذکرات لازم به آن ها می شود؛ همچنین داخل اتوبوس توصیه های بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ و نصب شده است.
وی اذعان کرد:رانندگان حمل و نقل عمومی از مشاغل پرخطر در معرض ابتلای ویروس کرونا هستند که رعایت نکات بهداشتی توسط آنها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت است.
رئیس سازمان حمل و نقل برخوار بیان کرد:سازمان حمل و نقل یک نوبت ماسک رایگان به رانندگان داده است همچنین طرح ضدعفونی تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در سطح شهرستان به منظور ارتقای سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت روزانه اجرا می‌شود.
تبریزیان در ادامه گفت: شهرداری اصفهان هزینه نصب کاور جدا کننده بین راننده و مسافر تاکسی‌های شهر به منظور حفظ سلامت مسافران و رانندگان داده است اما در شهرستان برخوار هزینه ای برای نصب کاور درنظر گرفته نشده است.
وی تصریح کرد:درراستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب پذیر، وام معیشتی به کلیه رانندگان دارای بیمه تامین اجتماعی و همچنین فاقد بیمه تامین اجتماعی به مبلغ ۶۰ میلیون ریال تعلق گرفت در این خصوص به رانندگان از طریق سامانه پیامکی و کانال تلگرام اطلاع داده شد تارانندگان درصورت درخواست به سایت کارا مراجعه و ثبت نام کنند.
رئیس سازمان حمل و نقل برخوار در خصوص پرداخت سبد کالا به رانندگان گفت : تاکنون هیچ بخشنامه ای از طرف دولت برای سبد کالا به سازمان ارائه نشده است
انتهای پیام/ طغیانی