به گزارش شمال اصفهان؛رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان برخوار گفت: از مجموع ۶۳ حوزه انتخاباتی شهرستان برخوار ۶۱ حوزه توسط آموزش‌ و پرورش تهیه و تدارک دیده‌شده است. خبرگزاری فارس: تدارک ۶۱ حوزه انتخاباتی توسط آموزش‌ و پرورش شهرستان برخوار علی بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برخوار با پرداختن به آخرین اقدامات […]

به گزارش شمال اصفهان؛رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان برخوار گفت: از مجموع ۶۳ حوزه انتخاباتی شهرستان برخوار ۶۱ حوزه توسط آموزش‌ و پرورش تهیه و تدارک دیده‌شده است.
خبرگزاری فارس: تدارک ۶۱ حوزه انتخاباتی توسط آموزش‌ و پرورش شهرستان برخوار

علی بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برخوار با پرداختن به آخرین اقدامات صورت گرفته توسط آموزش‌ و پرورش شهرستان برخوار در مورد برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفندماه امسال اظهار کرد: به لطف و یاری خداوند متعال در این زمینه همکاری بسیار تنگاتنگی بین آموزش‌ و پرورش و سایر نهادی ذی‌ربط از جمله فرمانداری صورت گرفته است.

وی افزود: از مجموع ۶۳ حوزه انتخاباتی شهرستان برخوار ۶۱ حوزه توسط آموزش‌ و پرورش تهیه و تدارک دیده‌ شده است که ۲۴ حوزه در مدارس این شهرستان برپا خواهد شد.

رئیس آموزش‌ و پرورش برخوار با بیان اینکه همه مدارس این شهرستان کاملا جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات در اختیار فرمانداری به‌ عنوان متولی امر انتخابات قرار گرفته است، تصریح کرد: بر اساس اعلام مراجع رسمی از ۸۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در شهرستان نزدیک به ۲ هزار و ۷۱۴ نفر آن‌ها رأی اولی‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در ارتباط با تأمین نیروی انسانی آموزش‌ و پرورش شهرستان برخوار هم در هیئت اجرایی و هم به هیئت بازرسی کمک‌های بسیار خوبی کرده است.

بابایی همچنین از کسب عنوان برتر شورای آموزش‌ و پرورش استان اصفهان توسط آموزش‌ و پرورش شهرستان برخوار برای دومین سالی متولی خبر داد و از آن به‌ عنوان یک افتخار بزرگ برای فرهنگیان ساکن این شهرستان یاد کرد.