به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت : تحریم های جدید آمریکا نشان از شکست آمریکا در برنامه ها و سیاست های آنها دارد.

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت : تحریم های جدید آمریکا نشان از شکست آمریکا در برنامه ها و سیاست های آنها دارد.
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تحریم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران از طرف آمریکا ، نشان دهنده شکست های آمریکا در سیاستهای قبلی خود است.
وی گفت: آمریکا با هدف از پای درآوردن مردم و نظام اسلامی، تحریم های ظالمانه ای را بر ایران تحمیل کرد و در ارزیابی این تحریمها، نه تنها به هدف خود نرسید بلکه با قدرت بیشتر ایران اسلامی مواجه شد، حتی به جائی رسید که آبروی آمریکا ریخته شد.
امام جمعه دولت آباد تصریح کرد: در جریان پهبادی که ایران از آمریکا ساقط کرد، آنها پیغام دادند برای حفظ آبروی خود، ما یک جای کم اهمیت را می زنیم و شما پاسخ ندهید، از طرف جمهوری اسلامی جواب داده شد که اگر یک تیر در خاک ایران بخورد هم آمریکا و هم آن کشوری که از آن تیر شلیک شده است مورد حمله قرار می دهیم و آنها ترسیدند و حتی یک تیر هم شلیک نکردند.
وی گفت: آمریکا از تحریمها نتوانست به جایی برسد به همین جهت روی به کارهای پست و زبونانه از جمله تحریم رهبر معظم انقلاب و تحریم وزیر خارجه جمهوری اسلامی روی آورده است .
حجت الاسلام محمود آبادی افزود: دشمن روزبه روز در حال شکست خوردن است و مردم امیدوارتر شده اند، ثبات قیمت ارز، کوتاه نیامدن در مقابل زورگوئی آمریکا و متحدان او و مبارزه با مفسدین اقتصادی باعث امیدوارتر شدن مردم به نظام اسلامی است و انشاالله روز به روز شاهد شکستهای آمریکا خواهیم بود و به لطف و عنایت امام زمان ارواحنافداه مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.
وی با گرامی داشت اوّل ماه ذی الحجه و آغاز دهۀ اوّل ذی الحجه ، ایام معلوماتی که در قرآن به آن اشاره شده گفت: از رسول گرامی اسلام نقل شده است که در هیچ ایامی کار نیک و عبادت نزد خداوند محبوب تر و پسندیده تر از این دهه نیست.
امام جمعه دولت آباد اظهار کرد: از مجموع اعمال وارده در این دهه توجه به توحید و یگانگی خداوند بیشتر یرداشت می شود که در این ایام از خدا بخواهیم خداوند برکات خود را بر ما نازل کند و نعمتهای خود را بر ما وسعت دهد و ما را هدایت کند و اعمال مستحب در آن روزه گرفتن، خواندن نماز دهۀ اوّل است که به لطف خدا انجام بدهیم.
وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام با حضرت زهرا سلام الله علیها در اول ذی الحجه گفت: یکی از موانع مهم ازدواج جوانان تجمل گرائی است که باعث شده خانواده ها برای ازدواج فرزند خود اقدام نکنند .
حجت الاسلام محمود آبادی رسم و رسومات دست و پا گیر که سفره عقد چگونه باشد، مکان عقد چه جایی باشد، عروس باید چگونه باشد، خرید عروس و داماد چگونه باشد، باعث شده که بعضی از خانواده ها نتوانند دختر و پسر خود را ازدواج بدهند در حالی که راهکار ازدواج آسان است، یعنی خانواده پسر و دختر بنشینند و بی توجه به رسم و رسومات صیغه ازدواج آنها را بخوانند و زوج جوان را به خانه بخت بفرستند.

/انتهای پیام/