به گزارش صدای برخوار؛امام جمعه محترم بخش حبیب آباد در خطبه های این هفته خود گفت:تحریم های جدید آمریکا بر علیه ایران _ به بهانه های مختلف :حقوق بشری، حمایت از تروریسم و موشک های بالستیک و با اهداف: تضعیف اقتصاد ایران، تضعیف عوامل اقتدار ایران به ویژه سپاه و محدود کردن آن، تضعیف جبهه […]

به گزارش صدای برخوار؛امام جمعه محترم بخش حبیب آباد در خطبه های این هفته خود گفت:تحریم های جدید آمریکا بر علیه ایران _ به بهانه های مختلف :حقوق بشری، حمایت از تروریسم و موشک های بالستیک و با اهداف: تضعیف اقتصاد ایران، تضعیف عوامل اقتدار ایران به ویژه سپاه و محدود کردن آن، تضعیف جبهه مقاومت
در متن زیر بخوانید نکته های مهم نماز جمعه این هفته بخش حبیب اباد
خطبه اول :
_ خطبه های نماز جمعه از مصادیق دعوت به خیر است« ولتکن منکم امه یدعون الی الخیر….» (۱۰۳/آل عمران)
_ خطیب جمعه، در خطبه ها باید مردم را دعوت به حق و تقوا نماید و مصالح دین و دنیای مسلمانان را بیان نموده و آنها را از امور جهان اسلام آگاه نماید.
_ مصالح کلی شهر و بخش حبیب آباد در خطبه ها بیان شده، مسئولان آنها را رعایت نموده و اجرایی کنند و تعامل و همراهی با نهاد نماز جمعه داشته باشند و مردم نیز مطالبه گری کنند.
_ تشکر از حضور حداکثری مردم شریف بخش حبیب آباد به ویژه شهرهای حبیب آباد و شاپور آباد و روستای علی آباد و تمام کسانی که در برگزاری با شکوه نماز جمعه همت نموده و می نمایند.
_ تجلیل از شخصیت والای مرحوم آیه ا.. مشکینی و اشاره ای به خدمات ایشان به مناسبت دهمین سال ارتحال آن مرحوم.
_ هفته حج و لزوم برگزاری مراسم حج و وجوب حضور در این کنگره عظیم اسلامی شرعا.

تحریم های جدید آمریکا تضعیف عوامل اقتدار ایران به ویژه سپاه و محدود کردن آن است

خطبه دوم :
_ دهه کرامت و روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه/ برخورداری شهرستان برخوار از نعمت وجود امامزادگان متعدد در سرتاسر شهرستان/ توصیه به حضور در کنار قبور امامزادگان محترم و بهره مندشدن از برکات و آثار معنوی آن.
_ تحریم های جدید آمریکا بر علیه ایران _ به بهانه های مختلف :حقوق بشری، حمایت از تروریسم و موشک های بالستیک و با اهداف: تضعیف اقتصاد ایران، تضعیف عوامل اقتدار ایران به ویژه سپاه و محدود کردن آن، تضعیف جبهه مقاومت، دامن زدن به نارضایتی اجتماعی و دو قطبی سازی و تشدید اختلافات سیاسی _ یقینا نقض برجام است و موضع گیری قاطعانه مسئولان را می طلبد و بهترین راه برای مقابله ی با آنها : ۱- تکیه بر توانمندیهای داخلی و اجرایی کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی و ۲- حفظ وحدت و انسجام ملی، است.
_ هتک حرمت مسجدالاقصی/ اشاره ای به تکرار جنایات صهیونیست ها در هفته های اخیر در مورد فلسطینیان و محکومیت این اقدامات وحشیانه و سرکوبگرانه مقامات اسرائیلی و نیز کشتار مسلمانان میانمار/ لزوم حمایت از فلسطینیان به ادلّه متعدد.

تحریم های جدید آمریکا تضعیف عوامل اقتدار ایران به ویژه سپاه و محدود کردن آن است

.
/انتهای پیام/معاونت فرهنگی نماز جمعه حبیب آباد