عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از عملکرد جمعیت هلال احمر، نسبت به تبعیض، بی عدالتی و اخراج نیروها در نهاد اعتراض کرده و در تذکری به رئیس جمهور خواستار رفع این چالش ها شد.

به گزارش صدای برخوار ؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی  بر ضرورت نظارت بر عملکرد جمعیت هلال احمر از سوی رئیس جمهور تاکید کرد و گفت: تبعیض، بی عدالتی در حوزه نیروی انسانی این جمعیت و اخراج نیروهای با سابقه و مجرب از چالش های موجود در این نهاد است.

وی افزود: اخیرا در یکی از ادارات کل جمعیت هلال احمر، کارکنان و کارشناسان فنی و مجرب آن اداره کل، به دلایل غیر منطقی از کار، بر کنار و به حوزه های غیر مرتبط منتقل گردیدند و در عوض تعدادی از افراد جدید استخدام شدند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هزینه نشدن اعتبارات پروژه ها به نحوه صحیح و کارشناسی را یکی دیگر از مشکلات این نهاد ذکر کرد و افزود: رعایت نکردن حقوق کارکنان و پرهیز از اعمال و برخوردهای سلیقه ای علاوه بر اینکه با عدل، انصاف و قانون سازگار نیست، باعث کاهش بهره وری سازمان می گردد.

حاجی دلیگانی خطاب به رئیس جمهور افزود: لازم است ضمن نظارت کامل در این زمینه داشته و نسبت به رفع این چالش ها و مشکلات دستورات لازم را صادر کند.

وی افزود: اینجانب در همین زمینه در روزهای گذشته در صحن مجلس به رئیس جمهور تذکر داده و خواستار حل مشکلات مذکور شدم.

/انتهای پیام/