شورای شهر دولت آباد با همکاری مسئولان به دنبال تبدیل تهدید عبور قطار سریع السیر به فرصت هستند

به گزارش صدای برخوار؛ شورای شهر دولت آباد با همکاری مسئولان به دنبال تبدیل تهدید عبور قطار سریع السیر به فرصت هستند.

سخنگوی شورای شهر در نشستی با مدیرمسئول دوهفته نامه طلوع برخوار ضمن تشریح فعالیتها و اقدامات زیربنایی جهت توسعه شهری دولت اباد بیان داشت : شورای شهر دولت آباد با انسجام بخشی و استفاده از کارشناسان مربوطه به دنبال ایجاد یک سند راهبردی کارشناسی جهت توسعه پایدار شهر هستند به همین منظور جلسات متعددی را در زمینه های مختلف، عمرانی،اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی طی این چند ماه با افراد و صاحب نظران در مکانهای مختلف برگزار نموده اند.

وی اذعان داشت : شهرداری دولت آباد فاقد نیروی متخصص و کارشناس با تجربه در تهیه سند راهبردی است به همین منظور اعضای شورای شهر سعی دارد مشاوران متخصصی را بکار بگیرد تا بتواند با همفکری شهردار اقدامات موثری را به انجام برسانند که در این راستا تا کنون به دلیل اهمیت نیروی متخصص چند پست کلیدی و مهم شهرداری را با رعایت قوانین و مقررات به افرادی که در حوزه های مدیریتی مذکور تخصص و تجربه داشته اند ابلاغ شده است.

ناصر معینی با اشاره به نقد دو هفته نامه طلوع برخوار مبنی بر برگزاری جلسات قطار سریع السیر درمنزل افراد متملک شهر گفت: این جلسه با هدف خاصی در منزل افراد متملک برگزار نشد و باتوجه به انتقادات زیادی که در خصوص برگزاری این جلسه شد؛جلسات بعدی در یک مکان مناسبت تری مثل مسجد یا مدرسه برگزار خواهد شد.

وی طرح فعلی قطار سریع السیر را یک تهدید دانست و اظهار داشت: شورای شهر دولت آباد با همکاری مسئولان به دنبال تبدیل این تهدید به فرصت هستندو شورای شهر با استفاده از مشاورین و متخصصین در حال تهیه فاز صفر این پروژه هستند تا بهترین استفاده را از عبور قطار سریع السیر شهرستان برخوار داشته باشیم و زمانی که طرح پیشنهادی شورای شهر از عبور قطار سریع السیر به تصویب برسد به اطلاع عموم مردم می رسانیم.

معینی ایجاد بازارچه در منطقه صنعتی را ضروری دانست و افزود:با توجه به پتانسیل های منطقه صنعتی و نزدیکی آن به استان اصفهان ، ایجادیک سیتی سنتر صنعتی با مشارکت شهرداری و سرمایه گذار ازجمله برنامه های شهرداری می باشد که زمین برای احداث سیتی سنتر شناسایی شده است .

وی تصریح کرد:منطقه صنعتی دولت آباد تنها محل تولید صنایع می باشد ؛ با توجه به پتانسیل های این منطقه ،سیتی سنتر با هدف به نمایش گذاشتن و فروش صنایع شهر دولت آباد،ازجمله،سنگ،طلا،بلور وآجر،منبت احداث می شود و برای هریک از صنایع یک غرفه درنظر گرفته می شود.

سخنگوی شورای شهردولت آباد در خصوص سند چشم انداز برخوار ۱۴۰۴ نیز افزود:شهرستان برخوار از ساده ترین زیرساخت ها محروم است برای رسیدن به سندچشم انداز ابتدا باید زیرساخت داشته باشیم و شورای شهر براساس ساختار و قالب شهر یک سند چشم انداز برای دوره فعالیت خود ترسیم می کند.

/انتهای پیام/طلوع برخوار