صدای برخوار-جلسه تعامل و مشارکت فرماندار برخوار با اعضاء محترم هیات امنای ناحیه صنعتی کمشچه پیرامون مشارکت در تامین بسته های معیشتی برای نیازمندان بخش حبیب آباد در محل فرمانداری برگزارشد.

به گزارش صدای برخوار به نقل از روابط عمومی فرمانداری ،فرماندار برخوار در جلسه ساماندهی مشارکت مردمی در پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان برخوار اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در کشور شرایط خاص اقتصادی را بوجود آورده است و با وجود تحریم ها و محدودیت های ظالمانه بین المللی، در وضعیت کنونی مدیریت خوبی در راستای تقویت اقتصادی کشور صورت گرفته است.

عبدالله بنهری افزود: در شهرستان برخوار تامین بسته های معیشتی و کمک به نیازمندان از قبل از شروع سال جدید آغاز شد و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه در پی شیوع ویروس کرونا و نزدیکی ماه مبارک رمضان، تقویت معیشت اقشار آسیب ‌دیده از کرونا بطور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان برخوار عنوان کرد: اداره بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، هلال احمر، شهرداری ها و دهیاری های تابعه شهرستان برخوار با همکاری سپاه و مساجد بایستی نیازمندان و خانوارهای کم درآمد را شناسایی کرده و نسبت به تامین بسته های معیشتی برای جامعه هدف اقدام کنند.

بنهری گفت:حضور و مشارکت مردم در رفع مشکلات همیشه موثر بوده است و در شهرستان برخوار نیز ظرفیت های خوبی در حوزه صنایع، خیرین و موسسه های خیریه وجود دارد که بایستی از این ظرفیت ها برای امر خداپسندانه کمک به نیازمندان استفاده کرد و در آماده سازی بسته های معیشتی، اقلام ضروری و مورد نیاز خانوارها تهیه شود.

وی ادامه داد: بیماری کرونا حوزه سلامت، کسب و کار و معیشت اقشار متوسط و ضعیف را تحت الشعاع قرار داده است و طی آن خانوارهای آسیب پذیر بویژه نیازمندان با مشکل اقتصادی مواجه شده اند که بایستی معیشت آنان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/