به گزارش شمال اصفهان؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: تریلی تئاتر سیار با نمایشی شاد و جذاب ویژه کودکان در آستانه ولادت حضرت علی (ع) روز سه شنبه از اصفهان به مقصد شهرهای مختلف استان به راه افتاد. سید حامد عسگری فر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: […]

به گزارش شمال اصفهان؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: تریلی تئاتر
سیار با نمایشی شاد و جذاب ویژه کودکان در آستانه ولادت حضرت علی (ع) روز
سه شنبه از اصفهان به مقصد شهرهای مختلف استان به راه افتاد.
سید حامد عسگری فر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تریلی تئاتر سیار تجربه ای کمیاب در جهان و کاری منحصر به فرد در ایران است که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی و اجرا شده است.

وی اظهار کرد: تریلی تئاتر با نمایش خیابانی و صحنه ای متفاوت است و حامل صحنه ای سیار برای بهترین نمایش تئاتر برای کودکان و نوجوانان است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: در آستانه ایام ولادت حضرت علی (ع) و از امروز تا ششم اردیبهشت، ۱۵ اجرا در قالب تریلی تئاتر در شهرستان اصفهان و برخی شهرهای استان صورت خواهد گرفت.
وی یادآوری کرد: این تریلی امروز اجرای خود را از شهرستان کاشان و بادرود آغاز می کند و در روزهای آینده در شهرهای خمینی شهر، گز، برخوار، اردستان و همچنین پنج مکان در حاشیه اصفهان اجرا خواهد داشت.
عسگری فر افزود: در شهرستان اصفهان اجراها برای بچه هایی مناطق محروم که امکان دیدن تئاتر ندارند بویژه در زینبیه، دارک، رهنان، خوراسگان و زیار صورت خواهد گرفت.
وی گفت: همچنین در روز ولادت حضرت علی در شهربازی شهر رویاها نیز یک اجرا برای تریلی تئاتر کودکان و نوجوانان به همراه برنامه های شاد شامل مولودی خوانی صورت می گیرد.
عسگری فر افزود: در این مدت نمایشی با عنوان ‘رینارد روباهه’ به کارگردانی احمد تیموری، نویسندگی آرتور فاکویز، آهنگ ‌سازی محمد نجفی بوده و طراحی و ساخت دکور توسط سپیده زینلی برای کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می شود.
هم اکنون در ۶۰ مرکز فرهنگی و هنری کانون، ۱۰۸ هزار نفر کودک و نوجوان عضو هستند.