صدای برخوار؛مدیر امور برق شهرستان برخوار گفت:طی نه ماهه نخست سال جاری به منظوراجرای پروژه ها توسعه و نوسازی شبکه های برق ، بیش از ۳۴ میلیاردریال از اعتبارات شرکت توزیع برق استان اصفهان در سطح شهرستان برخوار هزینه شده است .

به گزارش صدای برخوار؛به نقل از طلع برخوار،مدیر امور برق شهرستان برخوار گفت:طی نه ماهه نخست سال جاری به منظوراجرای پروژه ها توسعه و نوسازی شبکه های برق ، بیش از ۳۴ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت توزیع برق استان اصفهان در سطح شهرستان برخوار هزینه شده است .

مدیر امور برق برخوار در گفت و گو با طلوع برخوار افزود:احداث بیش از ۱۲/۵کیلومتر شبکه فشارمتوسط ، ۱۳/۶کیلومتر شبکه فشارضعیف، نصب ، احداث ۴۲ دستگاه پست هوایی و تقویت۱۷ دستگاه پست هوایی و زمینی جهت ظرفیت سازی و رفع افت ولتاژ و جذب مشترک جدید از اقدامات امور در زمینه توسعه شبکه های برقرسانی بوده است.

وی بهینه سازی۲۶کیلومتر شبکه های فشارضعیف وفشار متوسط،تعویض یک هزار و۲۰۰ اصله تیر فرسوده جهت بهینه سازی شبکه های شهرستان،تعویض ۹۵۰ کنتورسه فاز وتکفاز عادی معیوب، تعویض یک هزار و۱۰۰دستگاه کنتور فهام دیماندی (قرائت از راه دور)،بهینه سازی ۴۰ دستگاه تابلو توزیع واندازه گیری،تبدیل۱۲/۳ کیلومتر از شبکه های هوایی سیمی به کابل خودنگهدار را از دیگر اقدامات در زمینه بهینه سازی شبکه برشمردند.

در ادامه مدیر امور برق شهرستان برخوار به موضوع تعمیرات ۲۱۲ کیلومتر از شبکه های فشار متوسط به روش خط گرم، اشاره کرد و افزود:تعویض دوهزار و ۲۵۶عدد لامپ معیوب در سطح شهرستان،تعمیروسرویس ۳۴۵ دستگاه پست هوایی وزمینی،عکس برداری دو هزار و ۱۹ نقطه از نقاط اتصالات سست با دوربین ترموویژن وانجام اقدام اصلاحی متناسب و نصب ۳۴۱ دستگاه انواع چراغ روشنایی از دیگر اقدامات شبکه برق برخوار می باشد.

اسکندری عنوان کرد: با جذب یک هزار و ۷۸۷ مشترک عادی و دیماندی تعداد کل مشترکین شهرستان به ۶۰ هزار و۱۷۷ می رسد که با توجه به راه اندازی مرکز سمیع(سامانه ۳۷۱۲۱) بیش از سه هزارمورد خدمات فروش و پس از فروش از طریق این سامانه انجام پذیرفته است.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی امور تصریح کرد: از جمله برنامه های فرهنگی طی نه ماه نخست سال جاری برگزاری نمایشگاه کتاب و هفته دفاع مقدس، برگزاری مراسم زیارت عاشورا در ایام محرم و صفر،برگزاری جشن و مولودی خوانی به مناسبتهای مختلف،برگزاری اردوهای خانوادگی مخصوص پرسنل و بازنشستگان مانند باغبهادران، آبشار طامه نطنز،کویر ورزنه و ….،برگزاری مسابقات فرهنگی،ورزشی،برگزاری نشستهای آموزش اخلاق و منش اداری در سازمان،دیدار از بازنشستگان امور می باشد.

اسکندری خاطر نشان کرد:برگزاری کلاسهای آموزش مدیریت مصرف برای مصارف خانگی و مدارس،دیدار با مشترکین صنعتی،تجاری و کشاورزی و جلب مشارکت آنان،ممیزی انرژی ارگانهای دولتی،استقرار اتوبوس مدیریت مصرف و همکاری در نصب نیروگاه خورشیدی از دیگر اقدامات امور در حوزه ی مدیریت مصرف برق از دیگر برنامه های طی نه ماه نخست سال جاری است.

/انتهای پیام/طلوع برخوار