شمال اصفهان؛فرماندار برخوار گفت: تعداد واجدین شرایط رای دادن شهرستان برخوار ۸۳ هزار و ۷۳ نفر هستند که از این تعداد بیش از ۲ هزار نفر رای اولی هستند. محمدرضا عبدانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه برخوار حوزه فرعی شهرستان شاهین شهر و میمه است، اظهار داشت: […]

شمال اصفهان؛فرماندار برخوار گفت: تعداد واجدین شرایط رای دادن شهرستان برخوار ۸۳ هزار و ۷۳ نفر هستند که از این تعداد بیش از ۲ هزار نفر رای اولی هستند.

محمدرضا عبدانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه برخوار حوزه فرعی شهرستان شاهین شهر و میمه است، اظهار داشت: در این حوزه تمهیدات مورد نظر برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه فراهم شده است.

وی تعداد واجدین شرایط رای دادن در منطقه برخوار را ۸۳ هزار و ۷۳ نفر اعلام کرد و ابراز داشت: ۲۷۱۴ نفر از این افراد رای اولی هستند.

فرماندار برخوار تعداد شعبه های اخذ رای شهرستان برخوار را ۶۷ عدد عنوان کرد و افزود: این شعب در مدارس و مساجد مستقر خواهند بود و شعب سیار نیز در مراکز درمانی و مورد نیاز ارائه خدمات خواهند داشت.

وی تعداد کاندیداهای شهرستان برخوار، میمه و شاهین شهر را ۲۶ نفر اعلام کرد و ادامه داد: تنوع سلایق در این شهرستان بسیار مناسب است و آرایش سیاسی خوبی در شهرستان وجود دارد.

عبدانی با تاکید بر اینکه تخلفاتی از سوی کاندیداهای حوزه انتخابیه مشاهده شده است، ابراز داشت: بیشتر این تخلفات در خصوص نحوه نصب تبلیغات بوده که تذکرات لازم ارائه شده است.