صدای برخوار- مجمع مشورتی بیش از ۱۵ جلسه در زمینه رایزنی ، آگاه سازی و ارائه طرح توجیهی برای تغییر مسیر سریع السیر برگزار کردند.

صدای برخوار- مجمع مشورتی بیش از ۱۵ جلسه در زمینه رایزنی ، آگاه سازی و ارائه طرح توجیهی برای تغییر مسیر سریع السیر برگزار کردند.
به گزارش صدای برخوار، اعضای مجمع مشورتی برخوار  فرهیختگان شهرستان در عرصه های مختلف می باشند که پیرامون مسائل و مشکلات شهرستان اقدام به برگزاری جلسه بحث و تبادل نظر می کنند.
مسیرقطار سریع السیر سرنوشت برخوار را تحت الشعاع قرار می دهد ، از اینرو طی سه ماه اخیر مجمع مشورتی اقدام به برگزاری جلسات متعدد ، بحث و تبادل نظر در زمینه آسیب های مسیر قطار سریع السیر و ارائه طرح توجیهی و پیشنهاد مسیر جدید کرده است.
مجمع مشورتی جلسه ای با حاجی دلیگانی نماینده شهرستان ، شاهین شهر میمه و برخوار برگزار کرده ، در این جلسه حاجی دلیگانی ضمن ابراز خرسندی از همدلی و همفکری اعضای مجمع پیشنهاد داد طرح کارشناسی در زمینه مسیر قطار السیر با همکاری شورا و شهرداری سه شهر دولت آباد ، دستگرد و سین برگزار شود که در این زمینه اعضای مجمع مشورتی یک گروه تحت عنوان سرنوشت سه شهر تشکیل داده و جلسات متعدد تشکیل و تیم های تخصصی اجتماعی ، فنی و حقوقی برای ارائه طرح توجیهی تشکیل شد. اعضای کارگروه طرح مقدماتی مسیر قطار السیر را آماده کردند همچنین جلسه ای با مشاوره برای ارائه طرح کامل و جامع و دفاع از آن طرح برگزار کردند تا مطالعات دقیق و کامل تری انجام شود.
طی این سه ماه جلسات با روحانیون شهرستان ، امام جمعه دولت آباد و آیت اله ناصری برای رایزنی ، پیگیری به منظورتغییر مسیر قطار و توجیه مسئولان در زمینه آسیب های مسیر برگزار شد. همچنین طومار ،نامه و شکایت نامه هایی توسط اعضای مجمع آماده و برای مسئولان ارسال شد.

انتهای پیام / طغیانی