به گزارش شمال اصفهان؛ رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار گفت: بیشتر بیکاران و افراد جویای کار در این شهرستان، فارغ التحصیلان رشته علوم انسانی و کشاورزی هستند. ‘ کریم علی نقی ‘ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا نرخ بیکاری در این شهرستان را ۱۰ درصد اعلام کرد […]

به گزارش شمال اصفهان؛ رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار گفت: بیشتر بیکاران و
افراد جویای کار در این شهرستان، فارغ التحصیلان رشته علوم انسانی و
کشاورزی هستند.
‘ کریم علی نقی ‘ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا نرخ بیکاری در این شهرستان را ۱۰ درصد اعلام کرد و افزود: نرخ بیکاری در شهرستان برخوار با متوسط نرخ بیکاری کشور برابر است.

وی افزود: افزون بر فارغ التحصیلان رشته های یاد شده، بیشتر افراد جویای کار در شهرستان برخوار، افرادی هستند که از مهارت کافی برخوردار نیستند و یا سن آنها بیش از ۴۵ سال است.
رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار اظهارکرد: بیشتر مردم این شهرستان در بخش خدمات و کشاورزی مشغول کار هستند.
وی با اشاره به مشکل کمبود آب در این شهرستان تصریح کرد: کم آبی مشکلاتی را برای افراد شاغل در بخش کشاورزان برخوار بوجود آورده است.
علی نقی اظهار کرد: باتوجه به اینکه مشکلات کشور در بحث تحریم و همچنین تبادلات بانکی حل شده است، به تولید رونق و کاهش بیکاری در سال جاری بسیار امیدواریم.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار در ادامه به اقدامات این اداره برای بزرگداشت مقام کارگر اشاره کرد و گفت:به مناسبت هفته کارگر ازهشت کارگر و کار آفرین نمونه شهرستان برخوار در استان و همچنین سه کارگر نمونه در شهرستان تجلیل شد.
وی با اشاره به اینکه ۳۰ هزار کارگر در شهرستان برخوار مشغول کار هستند، افزود: کارگروه اشتغال این شهرستان به منظور بررسی مشکلات این بخش و اتخاذ راهبردهای لازم برای حل مشکلات بخش کار و تولید هر ماه تشکیل می شود.
شهرستان برخوار با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰ کیلو متری شمال اصفهان قرار دارد.