صدای برخوار-فرماندار برخوار از مردم برخوار برای حضور در روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش صدای برخوار به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار،متن پیام عبداله بنهری فرماندار شهرستان برخوار در دعوت از مردم شریف شهرستان برخوار برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بدین شرح است:

به نام خدا

روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده‌نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.

نام‌گذاری آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به «روز قدس»، قبله اول مسلمانان، از آن جهت حائز اهمیت است که نور امید را دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

بر همه‌ی مسلمانان فرض است که یک بار دیگر فارغ از هرگونه تعلقات سیاسی، هم‌گام و هم‌زبان با یکدیگر، ضمن شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و در زیر سایه‌ی رهنمودهای مقام معظم رهبری با آرمان‌های امام عظیم‌الشأن انقلاب بیعتی دوباره کنند.

این‌جانب فرارسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشته و از تمامی مردم شریف شهرستان برخوار برای حضور گسترده در این راهپیمایی دشمن‌شکن دعوت به عمل می‌آورم.
انتهای پیام/