به گزارش صدای برخوار ؛ انجمن روابط عمومی های شهرستان برخوار در بیانیه‌ای ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای و موشکی کشورمان شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد.

به گزارش صدای برخوار ؛ انجمن روابط عمومی های شهرستان برخوار در بیانیه‌ای ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای و موشکی کشورمان شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است :
«بل احیا عند ربهم یرزقون»
شهیدان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
ترور کوردلانه و متخاصمانه رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، شاگرد پرورش یافته پیر جماران و یاور صدیق و ولایی رهبر امت، شهید محسن فخری زاده و اجرای دیگر این عملیات های تروریستی که منجر به شهادت جمعی از دانشمندان برجسته هسته ای سرزمین سلمان فارسی در طی سالیان اخیر توسط ایادی مزدور رژیم غاصب و منحوس اسرائیل جنایتکار گردید، نشان از آن دارد که دشمنان مورد حمایت‌های گسترده استکبار جهانی و مدعیان دروغین دموکراسی و مبارزه با تروریسم، نتوانستند در عرصه سیاسی و جنگ نرم به مقاصد شوم خود برسند و در حالی که شاهد تداوم درخشش روز افزون فرزندان ایران‌زمین درعرصه‌های علمی جهان به خصوص در شرایط تحریم های ظالمانه غرب و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار، در تصور باطل خود اندیشیده‌اند که می‌توانند با ترور و به شهادت رساندن نیروهای علمی این مرز و بوم، چرخه عظیم پیشرفت‌های این ملت را با وقفه روبرو کنند.
خطاب به این عناصر فاسد و کوردل می‌گوییم ما از خدائیم و به سوی خدا می‌رویم، این منطق قرآن است و آنان که با ترور در خیال باطل خود می‌خواهند وقفه‌ای در مسیر حق و عقب‌نشینی از جهاد مقدس در راه خدا بیندازد، از این مهم غافلند که ترس از مرگ برای کسانی است که دنیا را مقر خود قرار داده و از قرارگاه ابدی و جوار رحمت ایزدی بی‌خبرند.
و بدانید تفکر عزت‌مداری، استقلال، پیشرفت و آبادانی کشور، امروز در وجود فرزندان این مرز و بوم با قوت هرچه تمام‌تر ساری و جاری است و با ترور نخبگان ما کاری از پیش نخواهید برد.
انجمن روابط عمومی های شهرستان برخوار وظیفه خود می‌داند این ضایعه تاسف بار را به مقام معظم رهبری،خانواده محترم پدر برنامه هسته ای ایران شهید بزرگوار «دکتر محسن فخری زاده»، جامعه دانشگاهیان و مردم عزیز کشورمان تبریک و تسلیت عرض نماید و از مسئولان انتظامی و امنیتی کشور پیگیری دقیق در جهت شناسایی عاملین این جنایت کثیف را مطالبه می‌نمائیم.

/انتهای پیام/