بیانیه امام جمعه دولت آباد به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم
روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان که توسط امام راحل عظیم الشأن به عنوان روز قدس نامیده شد و از ابتکارات رهبر کبیر انقلاب میباشد، روزی است که امّت اسلام یکپارچه علیه غدّه سرطانی رژیم صهیونیستی فریاد سر میدهند و با هم عهد میبندند که از قدس، قبله اول مسلمانان حمایت کنند. رژیم غاصب صهیونیستی از ابتدای غصب فلسطین تا کنون ظلم و جنایت نسبت به مردم مظلوم فلسطین و آواره کردن آنها را جزء برنامه اصلی خود داشته است که متأسفانه با حمایتهای دنیای استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار، روز به روز بر ظلم و ستم خود افزوده است.
اگر نبود تدبیرهای مقام معظم رهبری مدّ ظلّه العالی و اگر نبود رشادتهای جوانان مقاومت و در رأس آنها سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، ما شاهد جنایت و تجاوز رژیم غیر قانونی اسرائیل به دیگر کشورهای اسلامی بودیم. بحمدالله امروز نه تنها رژیم صهیونیستی به اهداف شوم خود نرسیده است بلکه در سراشیبی تند زوال و نابودی قرار گرفته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز با عظمت، حمایت کامل خود را از آزادی قدس شریف اعلام داشته و از خداوند متعال مسئلت میکنم که هر چه زودتر رژیم جنایتکار صهیونیستی از صحنه روزگار محو و قبله اوّل مسلمانان یعنی قدس شریف، آزاد شده و مسلمین جهان در قدس نماز وحدت اقامه نمایند.
سیدحسین محمودآبادی امام جمعه دولت آباد