صدای برخوار- مردم شهر دولت آباد انتظار دارند پروژه جانبازان با پیگیری مجدانه شورای شهر دولت آباد و مسئولان شهرستان برخوار هر چه سریعتر به بهره برداری می رسد.

صدای برخوار- مردم شهر دولت آباد انتظار دارند پروژه جانبازان با پیگیری مجدانه شورای شهر دولت آباد و مسئولان شهرستان برخوار هر چه سریعتر به بهره برداری می رسد.

به گزارش صدای برخوار،از ابتدای شروع تبلیغات نامزدهای دوره پنجم شورای اسلامی شهر دولت آباد  اجرایی شدن پروژه ادامه بلوار جانبازان به عنوان کلیدی ترین واژه در برنامه های شورای شهر دیده میشد، پروژه حیاتی که حتی شهرداران وقت و مسئولان نیز بارها در زمان صحبت با مردم و یا رخ دادن حادثه ای در بلوار امام خمینی ،بر لزوم اجرای آن به عنوان نیاز ضروری شهر نام می برند.

طبق گزارشات پلیس راهور آمار تصادفات و تلفات جانی در بلوار امام خمینی بخاطر وجود تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین و حجم ترافیک موجود درمنطقه صنعتی زیاد بوده ،و لزوم ایجاد مسیری جایگزین ضروری به نظر می رسد.

از آنجایی که ۴ کیلومتر از مسیر این پروژه در حریم دولت آباد و سه کیلومتر در حریم شهر اصفهان می باشد ؛اجرایی شدن این پروژه نیازمند به یاری مسئولان شهرستان و استان است.

با تصمیم اجرایی شدن ادامه بلوار فرزانگان ،اصلاح هندسی میدان فرزانگان نیز به علت ایجاد بارترافیکی در شمال شهر اصفهان،یکی از دغدغه های شهرداری اصفهان بوداین موضوع می توانست پل وکلیدی  برای دسترسی به بخشی از  مطالبات مردم شهر دولت آباد (مسیر امن )در رفع موانع ایجاد شده طی ۱۵سال گذشته در مسیر این شهر به اصفهان (قول احداث تقاطع غیر همسطح ادامه خیابان دولت آباد بر روی خیابان اتوبان چمران و جمعه بازار و اصلاح هندسی میدان فرزانگان با ایجاد تقاطع غیر همسطح) باشد.

با شروع به کار اصلاح هندسی میدان توسط شهرداری منطقه ۱۴ اصفهان ،شورای شهر دولت آباد با توجه به قرارگیری نیمی از میدان در حریم شهر طی مکاتبات متعدد اعتراض خود را جهت تعیین تکلیف به نماینده شهرستان حاجی دلیگانی ،فرمانداری برخوار  و شهرداری اصفهان جهت اصلاح هندسی طرح با ایجاد تقاطع غیر همسطح و تعیین تکلیف ادامه بلوار جانبازان اعلام کردند.

اما سرانجام شهرداری اصفهان با وجود اعتراض شورای شهر و واسطه گری نماینده و فرماندار شهرستان کار خود را آغاز و همزمان با حمایت نماینده شهرستان با برگزاری جلسات متعدد با حضور جمعی از معاونین و مدیران شهری استان مقرر شد چگونگی اجرای تقاطع غیر همسطح و ادامه بلوار جانبازان بررسی و تعهداتی بین دوطرف در خصوص چگونگی اجرایی شدن ادامه بلوار جانبازان منعقد شود.

لازم به ذکر است با اجرای پروژه ادامه بلوار فرزانگان و کاهش چشمگیر عبورخودروهای سنگین در مناطق شمال شهر اصفهان  امنیت و تردد برای شهروندان اصفهان تامین و بخشی از مشکل چندین ساله این محدوده با همت این شهرداری تحقق یافت.

در راستای اجرای پروژه ادامه جانبازان  شورای شهر و مجموعه شهرداری دولت آباد تلاش خود را تاحد قابل قبولی  در حریم دولت آباد انجام داده و با قراردادن این پروژه در اولویت اول شهرداری، گرفتن مصوبه،و اختصاص بودجه و همچنین  عملیات عمرانی آغاز شد.

حال زمان آن رسیده با توجه به قرارگیری بخشی از این پروژه درحریم شهر اصفهان ، مشکلات ترافیکی بلوار امام خمینی و میدان فرزانگان و تعهدات داده شده در کمک و رفع موانع موجود مسئولان شهرستان بویژه حاجی دلیگانی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار  شهرستان همچون گذشته مجدانه پیگیر خواسته اصلی مردم شوند تا زمینه جهت شروع همزمان عملیات عمرانی در حریم شهر اصفهان فراهم شود.

لذا پیگیری تعهدات اصفهان در به ثمر رساندن و حذف مشکلات اجرایی موجود در حریم اصفهان(شناسایی،آزادسازی و تامین بودجه جهت اجرای عملیات عمرانی)  پاسخی مناسب به اعتماد مردم در انتخاب متتخبین خود و شایستگی و توانمندی مدیران منسوب دولتی در شهرستان می باشد، بویژه مردمی که همواره خودرا ملزم به اطاعت از ولایت فقیه دانسته و چشم انتظار برقراری عدل و عدالت در برابر خواسته  ناچیز وبحق خودتامین مسیر ایمن در تردد به اصفهان می باشند.

 

انتهای پیام/طغیانی