صدای برخوار ؛ معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد از پایان برگزاری امتحانات این واحد دانشگاهی به صورت مجازی خبر داد.

صدای برخوار ؛ معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد از پایان برگزاری امتحانات این واحد دانشگاهی به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش صدای برخوار ؛ زهرا حیدران در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی سال ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد به صورت مجازی و از روز شنبه ۲۴ خرداد ماه آغاز گردید و تلاش ویژه ای صورت گرفت تا کلیه دانشجویان در فضایی امن و به دور از هر گونه استرس و نگرانی امتحانات خود را با موفقیت به پایان برسانند.
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد افزود: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و کاهش اضطراب دانشجویان و رفع مشکلات احتمالی، دو شماره تلفن همراه به عنوان پشتیبان سامانه به دانشجویان ارائه گردید تا در صورت نیاز بتوانند با تماس با این شماره ها مشکل خود را برطرف نمایند. در صورتی که دانشجویی به کامپیوتر، تبلت و یا موبایل هوشمند و همچنین اینترنت دسترسی نداشت می توانست با مراجعه به دانشگاه در محیط امن و با رعایت پروتکل های بهداشتی با استفاده از امکانات و اینترنت دانشگاه در آزمون مجازی خود شرکت نماید.
حیدران اظهار کرد: به منظور تسهیل و کاهش نگرانی دانشجویان در برگزاری امتحانات مجازی، کلیپ های آموزشی در سامانه آموزش مجازی و همچنین پیام رسان های دانشگاه در فضای مجازی بارگذاری گردید تا برطرف کننده ابهامات دانشجویان در این زمینه باشد. همچنین یک آزمون نمونه نیز قرار داده شد تا دانشجویان با انجام این آزمون با روند انجام امتحان آشنایی کامل پیدا کنند.
.معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد ادامه داد: سوالات امتحانی توسط اداره امتحانات واحد در نهایت دقت و در فضایی امن در سامانه مجازی بارگذاری می گردید. تمامی امتحانات پس از چهار هفته در نهایت صحت و سلامت و در بستر مناسب و امن فضای مجازی به طور صد درصد برگزار گردید.
حیدران افزود: به لطف خدا و با تلاش های بی وقفه ی همکارانم در واحد دولت آباد و دیگر واحد های استان، امتحانات برخی از ۱۷ واحد دانشگاهی استان در بستر واحد دولت آباد هنوز در حال برگزاری است و تا آخر هفته جاری به پایان خواهد رسید.

/انتهای پیام/