صدای برخوار-به مناسبت دهه مهدویت ششمین مسابقه کتابخوانی برمدار آفتاب با محوریت شرایط ظهور از دیدگاه قرآن برگزار می شود. به گزارش صدای برخوار،امروز نشست خبری گسترش معارف مهدویت در دفتر امام جمعه تشکیل و برنامه های دهه مهدویت در این جلسه تشریح شد. به مناسبت دهه مهدویت نمایشگاه کتاب لوازم التحریر ایرانی ،اسلامی و […]

صدای برخوار-به مناسبت دهه مهدویت ششمین مسابقه کتابخوانی برمدار آفتاب با محوریت شرایط ظهور از دیدگاه قرآن برگزار می شود.
به گزارش صدای برخوار،امروز نشست خبری گسترش معارف مهدویت در دفتر امام جمعه تشکیل و برنامه های دهه مهدویت در این جلسه تشریح شد.
به مناسبت دهه مهدویت نمایشگاه کتاب لوازم التحریر ایرانی ،اسلامی و محصولات مهدویت از چهارم تا ۱۳ اریبهشت ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در دولت جنب مسجد صاحب الزمان (عج) و در شهر دستگرد در آستان مقدس امامزاده ادهم(ع)همچنین این نمایشگاه از سوم الی ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در علی آباد حسینیه جنب گلزار شهدا برپا می شود.
همایش گرامی داشت دهه مهدیت با اجرای استاد عبدالهی پنجم اردیبهشت ماه بعداز نماز مغرب در حسینیه جنب گلزار شهدا و ششم اردیبهشت ماه نیز در مسجد حضرت مسلم بن عقیل همچنین این همایش دهم اردیبهشت ماه ساعت۱۶:۳۰ دقیقه در آستان امامزاده ادهم(ع)سالن همایش های دارالمهدی برگزار می شود.
ششمین مسابقه کتابخوانی برمدارآفتاب باعنوان کتاب شرایط ظهور از دیدگاه قرآن برگزار می شود و علاقه برای شرکت در این مسابقه جهت تهیه کتاب به دفاتر دارالمهدی درسطح شهرستان مراجعه کنند؛مهلت شرکت دراین مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان می باشد.
انتهای پیام طغیانی