رئیس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برخوار گفت :تورهای یک روز برخوار گردی با مشارکت بخش خصوصی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوار در ایام نوروز برگزار می شود.

به گزارش صدای برخوار ؛ رئیس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برخوار گفت :تورهای یک روز برخوار گردی با مشارکت بخش خصوصی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوار در ایام نوروز برگزار می شود.
نسرین غزنوی در گفت و گو با صدای برخوار افزود:این تورها به منظور معرفی جاذبه های گردگشری شهرستان برخوار برای مسافرین نوروزی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: خانم داوری اقدام به برگزاری تورهای برخوار گردی در ایام نوروز کردند و مسافران نوروزی در این تور از برج کبوتر خانه ،نانوای زنانه،کارگاه پارچه قلمکار و منبت،موزه مردم شناسی،کاروانسرا،مسجد و مناره دوره سلجوقیان ،بافت فرش نفیس بازدید می کنند.

رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری برخوار با اشاره به برپایی دو نمایشگاه صنایع دستی در این شهرستان اظهار کرد: در این نمایشگاه ها، صنایع دستی برخوار برای مسافران نوروزی در معرض فروش و به نمایش گذاشته می شود.
غزنوی با اشاره به معرفی شهرستان درقالب بروشورواقلام تبلیغاتی به مسافران افزود: بیش از دو هزار بروشورتبلیغاتی جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی این شهرستان را به مسافران نوروزی معرفی می کند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم به منظور اقامت مسافران در شهرستان برخوار انجام شده و ۳۰ مدرسه و یک اقامتگاه بومی گردی در روستای پروانه برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام /طغیانی