صدای برخوار ؛ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد از برگزاری امتحانات مجازی ۱۷ واحد دانشگاهی استان اصفهان توسط واحد دولت آباد و با زیرساخت این واحد دانشگاهی خبر داد.

صدای برخوار ؛ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد از برگزاری امتحانات مجازی ۱۷ واحد دانشگاهی استان اصفهان توسط واحد دولت آباد و با زیرساخت این واحد دانشگاهی خبر داد.
به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد، محمد باقری با اعلام این خبر گفت: در انتهای سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا با برنامه ریزی های مناسبی که صورت گرفت بستر و زیرساخت اینترنت برای برگزاری کلاس های مجازی و برخط تکمیل گردید. در ادامه ترم و با پیش بینی های انجام شده شرایط را به گونه ای فراهم کردیم که با مجازی شدن امتحانات نیز در برگزاری آن دچار مشکل و اختلال نشویم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد افزود: تجربه موفق واحد دولت آباد در برگزاری کلاس های برخط موجب شد تا طبق تصمیم هیات رییسه و دبیرخانه هیات امنای استان، امتحانات مجازی ۱۷ واحد دانشگاهی استان اصفهان نیز از طریق زیرساخت واحد دولت آباد برگزار شود که به لطف خدا این امتحانات به خوبی در حال برگزاری است.
وی اظهار کرد: با مشخص شدن برگزاری آزمون¬های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به صورت مجازی و زیر نظر واحد دولت آباد، بلافاصله ستاد امتحانات مجازی استان در این واحد تشکیل و شروع به فعالیت نمود. با توجه به فرصت کوتاه تا شروع امتحانات، این تیم با تلاش شبانه روزی همکاران گرامی حوزه معاونت علمی مقدمات برگزاری مجازی امتحانات را ظرف مدت کوتاهی فراهم نمود.
باقری افزود: طی این مدت کوتاه، به منظور آشنایی دانشجویان، اساتید، مدیران و ناظران امتحانات در واحدهای دانشگاهی استان بیش از ۶ ساعت فیلم آموزشی تهیه شد که بخشی از آنها در قسمت راهنمای سامانه قابل مشاهده است و بخشی دیگر در اختیار ناظران و مدیران واحدها قرار گرفت. همچنین ۱۵ جلسه آنلاین آموزشی با اساتید واحدهای دانشگاهی برگزار شد. از طرفی با طراحی آزمون نمونه، مقدمه آشنایی دانشجویان با محیط سامانه، نحوه برگزاری امتحانات و نمونه سوالات فراهم گردید. در این آزمون نمونه بیش از ۱۲ هزار دانشجو شرکت نموده اند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد ادادمه داد: در سامانه آموزش مجازی واحد دولت آباد حدود ۱۵ هزار دانشجو و استاد به عنوان کاربر ثبت نام شده اند و تا ظهر پنجشنبه ۵ تیرماه، تعداد ۱۷۹۴ آزمون برگزار شده و سامانه موفق به پشتیبانی از ۲۹۵۲۸ نفر آزمون گردیده است. از طرفی حدود ۲۵۰ هزار فایل پاسخ نامه دریافت شده است. در روزهای پیش رو هم تعداد ۱۸۹۲ آزمون دیگر برگزار خواهد شد که در این آزمون ها ۲۹۷۵۷ نفر آزمون دیگر پشتیبانی خواهند شد.

/انتهای پیام/