صدای برخوار-برنامه ریزی آشوب و اغتشاش اول از طرف دشمن نبود بلکه متاسفانه فتنه‌گران با اسم رمز تقلّب قصد به هم ریختن مملکت را داشتند.

به گزارش صدای برخوار ، امام جمعه دولت‌ آباد در نماز جمعه این هفته پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کردند: نهم دیماه روز بصیرت و میثاق با ولایت است. به حق این روز بصیرت نامگذاری شده است چون یادآور ایامی است که مردم دست ردّ زدند به صورت کسانی که این انقلاب آنها را بزرگ کرده بود ولی به خاطر منافع شخصی و گروهی حاضر شدند که مملکت را به آشوب بکشاند.
حجه الاسلام و المسلمین محمود آبادی ادامه دادند: برنامه ریزی آشوب و اغتشاش اول از طرف دشمن نبود بلکه متاسفانه فتنه‌گران با اسم رمز تقلّب قصد به هم ریختن مملکت را داشتند. از عصر روز انتخابات کار خود را شروع کردند، این افراد دقیقاً در جهت خلاف اهداف شهدا گام برداشتند، شهدا کسانی هستند که جان خود را فدای نظام، انقلاب، اسلام و ولایت کردند تا این نظام بماند، ولی فتنه گران به خاطر منافع شخصی خود حاضر شدند نظام را از بین ببرند و در واقع خائنین به خون شهدا شدند. مردم خوب فهمیدند که باید این افراد را کنار بزنند و با راهپیمائی خود و حمایت از ولایت و نظام، دست ردّ به سینه آنها زدند، و مطرود مردم شدند. حدود هفت، هشت ماه نظام با آنها مدارا کرد ولی نه تنها کوتاه نیامدند بلکه زمینه را برای سوء استفاده دشمن فراهم کردند. آنچه که درس و عبرت این است که ما افراد و گروه ها را زیر نظر بگیریم و زیر ذره ‌بین قرار دهیم که چه کسی دنبال پیشرفت مملکت و نظام است و چه کسی دنبال منافع حزب و گروه و در واقع تضعیف نظام، خصوصاً در انتخابات باید دقت بیشتری بخرج دهیم. اگر بخواهیم مشکلات کشور خصوصاً مشکلات اقتصادی برطرف شود باید افراد شایسته، دلسوز، ولایی و جهادی در رأس امور قرار گیرند تا با تلاش خود مشکلات کشور را حل نمایند.
خطیب محترم جمعه در ادامه، فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفتند و افزودند: امیدوارم در این ایام تلاش بیشتری داشته باشیم نسبت به شناخت این بانوی بزرگوار، و با عزاداری ها و اشکها محبت ام ابیها را در دل روز افزون کنیم. بجهت انتشار ویروس کرونا محدودیت‌هایی در عزاداری به وجود آمده است که باید ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عزاداری باشکوهی داشته باشیم. ایام فاطمیه و ایام محرم و صفر است که با روشنگری ها و حضور در این مجالس حفاظت از اعتقادات و باورهای شیعه صورت می گیرد. پس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراسم عزای صدیقه طاهره، زهرای مرضیه را با شکوه برگزار کنیم.

انتهای پیام /