صدای برخوار ؛ رئیس بنیادشهید در دیدار با جناب آقای موسوی رئیس دادگستری و تدبیری دادستان شهرستان برخوار گفت با همت و تلاش والا در خدمت به خانواده معزز شهدا و جامعه ایثارگری تلاش کنیم و در این جهت نیازمند یاری همه مسئولان هستیم.

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از ایثار واحد اصفهان، در راستای خدمت رسانی و ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران، مجیدمفتخریان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برخوار به همراه شهبازی مسئول فرهنگی با جناب آقای موسوی رئیس دادگستری و تدبیری دادستان شهرستان برخوار دیدار و گفتگو کردند.

رئیس بنیادشهید در این دیدار ضمن تشکر از خدمات و زحمات دادگستری و دادسرای عمومی شهرستان برخوار، بر تداوم همکاری دوجانبه از سوی دادگستری و دادستانی با بنیادشهید تاکید داشت و بیان کرد: از کلیه قضات و کارکنان دادستانی انتظار داریم بهترین تعامل و خدمت را نسبت به خانواده معزز شهدا و جامعه ایثارگری داشته باشند تا این عزیزان کوچکترین دغدغه حقوقی و قضایی احساس نکنند.
مفتخریان در ادامه افزود: با همت و تلاش والا در خدمت به این قشر عزیز تلاش کنیم و در این جهت نیازمند یاری همه مسئولان هستیم.
تدبیری دادستان شهرستان برخوار نیز با بیان اینکه خدمت به خانواده های معظم شهدا افتخاری بزرگ است، گفت: همه سعی و تلاش ما این است که بهترین عملکرد وخدمت را به این قشر عزیز ارائه نماییم و آمادگی دادستانی جهت همکاری لازم در خصوص ارائه خدمت به ایثارگران را از اولویت کاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنوان کرد.
موسوی رئیس دادگستری شهرستان در ادامه ضمن خوشامدگویی به خادمین شهدا، گفت: حل مشکلات خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران افتخار و سعادتی است که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.


وی با بیان اینکه وظیفه ما درک مشکلات ایثارگران است، گفت: کار در دادگستری سخت و حساس است و توفیقی الهی محسوب می‌شود، چراکه ما خدمتگزار مردم خصوصا”خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران هستیم که تمامی هستی خود را برای انقلاب و این کشور فدا کرده اند.
وی در پایان تأکید کرد: من به تمامی قضات و کارکنان دادگستری تاکید کرده ام، زمانی که یکی از ایثارگران برای طرح شکایت و یا رفع مشکل قضایی به ایشان مراجعه می‌کنند ضمن حفظ عدالت، با دقت و وسواس زیاد به پرونده‌ها توجه داشته باشند.
/انتهای پیام/

  • منبع خبر : بنیاد شهید شهرستان برخوار