به گزارش صدای برخوار ؛ ظهر امروز با حکم عباس رضایی استاندار اصفهان، عبدالله بِنهَری به سرپرستی فرمانداری برخوار منصوب شد.

به گزارش صدای برخوار ؛ ظهر امروز با حکم عباس رضایی استاندار اصفهان، عبدالله بِنهَری به سرپرستی فرمانداری برخوار منصوب شد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این آیین گفت: فرمانداری ها حوزه اجرایی نیستند و مسئولیت هماهنگی، نظارت و هدایت شهرستان و اداره ها را بر عهده دارند و در دو حوزه انتخابات و شورای تامین مسئول اجرای هستند.
حیدر قاسمی افزود: فرمانداری ها در حوزه ستادی باید با دقت هوشمندانه و شناخت دقیق از توان ها و ظرفیت های مناطق کار کنند و برای کارآمدی بیشتر دستگاه ها و مسئولان برای خدمت به مردم گام بردارند .
وی گفت: فرمانداری ها در برگزاری جلسه های شورای اداری بدنبال خروجی و نتیجه با هم اندیشی و همفکری باشند و شوراهای اداری را از جلسه ی گزارش کار خارج کنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در ادامه با گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: بصیرت و میثاق باید همراه با باور و اعتقاد، شناخت، حرکت و تلاش باشد تا بتوان بهتر به مردم خدمت کرد.
وی بنهری سرپرست جدید فرمانداری برخوار را فردی با سابقه، مدیر فعال، جانباز و خدمت رسان در عرصه های مختلف نام برد.
در این آیین طی حکمی از سوی دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان عبدالله بنهری به سرپرستی فرمانداری برخوار منصوب و از خدمات ۵ ماهه جوانترین فرماندار کشور محمد حسن قمی تجلیل شد.

در ابتدای این آیین حجت الاسلام محمود آبای امام جمعه دولت آباد و محمد حسن قمی سرپرست فرمانداری برخوار صحبت کردند و در پایان عبدالله بنهری برنامه های خود را اعلام کرد.

 

/انتهای پیام/