صدای برخوار ؛ فرماندار شهرستان برخوار از روند خط کشتار و بهسازی و تغییر خط تولید این واحد در راستای بالا بردن کیفیت محصولات، بازدید کرد

صدای برخوار ؛ فرماندار شهرستان برخوار از روند خط کشتار و بهسازی و تغییر خط تولید این واحد در راستای بالا بردن کیفیت محصولات، بازدید کرد

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار، دکتر مجید فلسفی منش رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار با اعلام این خبر افزود: فرماندار شهرستان برخوار، حین فعالیت شبانه کشتار و بسته بندی از کشتارگاه طیور شهرستان برخوار بازدید بعمل آورد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت نظارت بر کشتارگاهها در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه و امنیت غذایی توضیحاتی در خصوص تاریخچه کشتارگاه ، نظارت تیم بهداشتی مستقر و چالش های پیش رو با توجه به سختی کار و اهمیت آن، مطالبی عنوان نمود.
رییس شبکه دامپزشکی برخوار در ادامه به اقدامات و پیگیریهای مجموعه دامپزشکی در راستای ارتقای وضعیت بهداشتی کشتارگاه خصوصا اجرای طرح بسته بندی و قطعه بندی بهداشتی مرغ اشاره کرد.

در ادامه عبداله بنهری، فرماندار شهرستان و رئیس کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای شبانه روزی دامپزشکی شهرستان ، با اشاره به اینکه ارائه پروتئین سالم و بهداشتی و مورد تائید دامپزشکی با رعایت استانداردهای لازم، مدنظر و مورد تاکید مسئولین شهرستان بوده ، بر لزوم پیگیری مشکلات در این بخش و رفع موانع تولید تاکید نمود.

فرماندار برخوار با تاکید بر اینکه کشتارگاه طیور شهرستان با تولید تقریبی روزانه ۲۰ تن و سالیانه بیش از ۶ هزار تن گوشت مرغ در شمال استان نقش مهمی ایفا می نماید افزود: ضمن رعایت استانداردهای مورد نیاز و رفع مشکلات کشتارگاه و با برنامه ریزی مناسب و کارشناسی شده میتوان در این بخش افزایش درآمدزایی و اشتغال قابل توجهی ایجاد نمود.

بنهری ضمن اشاره به نقش این واحد بعنوان یکی از بزرگترین صادر کنندگان فرآورده های خام دامی استان، خاطر نشان کرد: وجود خط دو کشتار که به شکل اتوماتیک بوده و بدون دخالت دست اقدام به تخلیه اندرونه خوراکی و ضایعات غیر شکمی مرغ می کند که از مزایای مهم کشتارگاه بوده که به ارتقاء سطح بهداشت و کیفیت بیشتر این فرآورده کمک می نماید.

وی در پایان و از نزدیک با تیم بازرسی بهداشتی کشتارگاه دیداری صمیمیانه داشته و با شرح اقدامات، وظایف و مشکلات در این بخش آشنا شدند.

/انتهای پیام/