به گزارش شمال اصفهان، اولین نشست کارگروه فرهنگ و هنر شهرستان برخوار با حضور مدیران، مسئولین و نمایندگان رسانه‌ها، هنرمندان، انجمن‌ها، آموزشگاه‌ها و فعالین فرهنگی شهرستان برخوار صبح امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوار تشکیل شد. مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برخوار هدف از برگزاری این نشست را برنامه‌ریزی ، سازماندهی […]

به گزارش شمال اصفهان، اولین نشست کارگروه فرهنگ و هنر شهرستان برخوار با حضور مدیران، مسئولین و نمایندگان رسانه‌ها، هنرمندان، انجمن‌ها، آموزشگاه‌ها و فعالین فرهنگی شهرستان برخوار صبح امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوار تشکیل شد.

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برخوار هدف از برگزاری این نشست را برنامه‌ریزی ، سازماندهی و ایجاد انسجام در بین زیرمجموعه‌های ارشاد عنوان کرد و گفت: برای ارتقاء و توسعه فرهنگ و هنر شهرستان برخوار همه نهادها و مؤسسات باید تلاش نمایند تا مردم ایران با شهرستان برخوار آشنا شوند.

داوود صابری افزود: در این رابطه اقدامات خوبی صورت گرفته است ولی با توجه به قدمت و ظرفیت‌های فراوان این شهرستان متاسفانه آنچنان که شایسته است این شهرستان بخوبی شناخته و دیده نشده است.

وی از همه فعالین فرهنگی و هنری درخواست کرد تا به هر نحو مطلوب در شناسایی قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های هنری و گردشگری این شهرستان به مردم ایران بکوشند.

صابری ضمن تشکر از انجمن‌های مختلفی که به نحو شایسته در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر تلاش نمودند گفت: نزدیک به ۸۰ درصد از برنامه‌های اجرا شده در این چند روز توسط افراد بومی شهرستان انجام شد و امید است این‌گونه برنامه‌ها تداوم داشته باشد و منحصر به ایام خاص مانند دهه فجر و ایام شعبانیه نباشد.

وی افزود: حتی در ایام سوگواری می‌توان برنامه‌هایی با رویکرد مذهبی برگزار نمود.

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوار تصریح کرد: با نظر مثبت فرماندار محترم شهرستان برخوار، برنامه‌های فرهنگی مورد حمایت فرماندار می‌باشد و هرگونه مساعدت از طرف فرماندار صورت خواهد گرفت.

در ادامه هر یک از حضار به ارائه پیشنهادات در زمینه‌های مطروحه و بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

از جمله مطالب مطرح شده در این نشست، پیشنهاد ایجاد سراهای محلی با هدف برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی ، هنری ، برگزاری تورهای برخوارشناسی با هدف آشنایی شهروندان با اماکن و جاذبه‌های گردشگری سطح شهرستان، ایجاد بازاچه در ایام نوروز برای شناسایی آثار دستی برخوار به مسافران نوروزی، تهیه بسته‌های فرهنگی شامل اطلاعاتی راجع به شهرستان و تقدیم به مسافران و گردشگران نوروزی و نیز مشکلات موجود برای گروه‌های نمایشی از جمله نداشتن فضا برای تمرین را می‌توان اشاره نمود.

اولین نشست کارگروه فرهنگ و هنر شهرستان برخوار برگزار شد

.

اولین نشست کارگروه فرهنگ و هنر شهرستان برخوار برگزار شد

.

اولین نشست کارگروه فرهنگ و هنر شهرستان برخوار برگزار شد

.

اولین نشست کارگروه فرهنگ و هنر شهرستان برخوار برگزار شد

.
/انتهای پیام/