به گزارش شمال اصفهان؛بخشدار مرکزی شهرستان برخوار گفت:‌ شهرستان برخوار بیش از ۹ هزار و ۲۵۰ سالمند دارد که ۲۷۶ سالمند؛ بیمار و معلول هستند و تحت پوشش بهزیستی برخوار هستند .عبدالرضا خشنودی در جلسه شورای سالمندان شهرستان برخوار افزود:‌ اولین مرکز اقامتی روزانه سالمندان استان اصفهان با بیش از ۳۰ درصد پیشرفت در زمینی […]

به گزارش شمال اصفهان؛بخشدار مرکزی شهرستان برخوار گفت:‌ شهرستان برخوار بیش از ۹ هزار و ۲۵۰ سالمند دارد که ۲۷۶ سالمند؛ بیمار و معلول هستند و تحت پوشش بهزیستی برخوار هستند .
عبدالرضا خشنودی در جلسه شورای سالمندان شهرستان برخوار افزود:‌ اولین مرکز اقامتی روزانه سالمندان استان اصفهان با بیش از ۳۰ درصد پیشرفت در زمینی با هفت هزار متر و زیر بنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه در شهر کمشچه در حال ساخت است.
وی گفت:‌ این مرکز با حمایت شهرداری کمشچه، خیران و بخش خصوصی در حال ساخت است و تاکنون بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون هزینه شده است و پیش بینی می شود تا شهریور سال آینده فاز اول آن به بهره برداری برسد .
بخشدار مرکزی شهرستان برخوار از فعالیت یک مرکز مراقبت و توانبخشی سالمندان در شهرستان برخوار خبر داد و افزود: در این مرکز آموزش پیشگیری از بیماری ها، کلاس های بهداشت و نشاط روحی و روانی و خدمات توانبخشی در منازل ارائه می شود .
وی از دیگر خدمات به سالمندان در شهرستان برخوار را اختصاص سالن های ورزشی به بازنشستگان و سالمندان و برگزاری اردوهای تفریحی نام برد .