صدای برخوار_رئیس اداره ورزش و جوانان برخوار تاکید کرد:اهتمام به توسعه ورزش در بخش سخت افزار و نرم افزاری در کنار احداث و تکمیل پروژه های زیر ساختی از جمله اولویت اداره ورزش و جوانان شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان برخوار تاکید کرد:اهتمام به توسعه ورزش در بخش سخت افزار و نرم افزاری در کنار احداث و تکمیل پروژه های زیر ساختی از جمله اولویت اداره ورزش و جوانان شهرستان است.
به گزارش صدای برخوار،علیرضا ربیع کاپیتان سابق تیم های ملی و رئیس جدید اداره ورزش و جوانان در دیدار با حاجی دلیگانی افزود:تدوین چشم انداز آماده شده معیار حرکت و رویه اداره خواهد بود و با تمام وجود سعی خواهد شد در همه ابعاد بر اساس اولویت ها ، با پشتوانه سازی ، تامین زیرساخت ها و هدایت ورزش ها توسط اهلش ، همدلانه و با هم به این مهم دست بیابیم.
وی تاکید کرد:در راستای تسهیل بخش ، سامان بخش و بر اساس اولویت در امور جوانان و ورزش شهرستان اقدام خواهد کرد.
حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تبریک به جناب آقای ربیع ، برای ایشان به عنوان یک نیروی جوان در عین حال با تجربه ، شناخته شده و دارای تجربه های ملی و بین المللی آرزوی توفیق نمود و با تاکید بر نقش و جایگاه بی بدیل ورزش در نشاط جامعه بر حمایت قاطع و همیشگی خود برای توفیق در این عرصه اشاره نمود.
فعال نمودن سمن ها ، تقویت ورزش های پایه ، حمایت از ورزش جانبازان و معلولان ، رشته های همگانی، امور بانوان و حمایت از قهرمانان و هیات ورزشی و… از دیگر مباحث مورد اتفاق دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در ساختمان اداری مجموعه تختی بود.
انتهای پیام /