صدای برخوار ؛ فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری ۵توزیع کننده مواد مخدر صنعتی که به صورت باندی فعالیت می کردند و کشف ۵۴۱گرم هروئین و شیشه خبرداد.

به گزارش صدای برخوار ؛ فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری ۵توزیع کننده مواد مخدر صنعتی که به صورت باندی فعالیت می کردند و کشف ۵۴۱گرم هروئین و شیشه خبرداد.
سرهنگ غلامرضا براتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای برخوار در تشریح این خبر بیان داشت؛ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام یک سری اقدامات تخصصی از توزیع هروئین و شیشه توسط اعضای یک باند مطلع و وارد عمل شدند.
وی افزود پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه این باند مقدار ۵۳۰گرم هروئین ، ۱۱گرم شیشه ، ۱۲عد لوله پایپ و ۳ دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر را کشف و در این خصوص ۵ نفر را دستگیر و ۲دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با بیان اینکه اعضای باند دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل شده اند خاطر نشان کرد : طرح های مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ به طور شبانه روزی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در محورهای اصلی و فرعی این شهرستان انجام می شوند که به همت و تلاش و تخصص ماموران این شهرستان برای سوداگران مرگ نا امن شده است.
/انتهای پیام/