رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برخوار از انعقاد ۱۱ تفاهم نامه باادارات شهرستان برخوار و برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی خبر داد.

صدای برخوار -رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برخوار از انعقاد ۱۱ تفاهم نامه باادارات شهرستان برخوار و برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی خبر داد.

به گزارش صدای برخوار،علیرضا ملک پور در نشست خبری با اهالی رسانه افزود: در سه ماهه اول امسال ۱۱ تفاهم نامه همکاری با ادارات و نهادهای شهرستان منعقد شده است همچنین جلسات متعدد هم اندیشی با مسئولان شهرستان در زمینه بررسی مشکلات اشتغال و رفع موانع تولید برگزار شده است.

وی تصریح کرد: جلسه هم اندیشی درخصوص تولید محور نمودن مدل های آموزش مهارتی با حضور کارشناس اداره کار و مدیران آموزشگاه های آزاد شهرستان در رشته های طراحی و دوخت و صنایع برگزار کرد.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان برخوار اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری بین دهیاری های شهرستان شامل ؛ روستاهای علی آباد ملاعلی ، محسن آباد ، مرغ و دنبی ، علی آباد چی و پروانه منعقد شد.
ملک پور عنوان کرد: مرکز فنی و حرفه ای تفاهم نامه هایی با با سپاه و بسیج؛ با اتاق اصناف ، با اتحادیه مراقبت های زیبایی و طلا و جواهر شهرستان ، با دانشگاه گروه توسعه و سرمایه گذاری انتخاب ، با اتحادیه پوشاک ، کیف و کفش ، فرش و تریکو، با مجمع ندامتگاه کانون ، نظام و نسوان استان اصفهان ، با دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد در طی سه ماه اول سال جاری منعقد کرد.
وی اشاره به اینکه مهم ترین دغدغه مرکز فنی و حرفه ای رفع موانع اشتغال است ،خاطر نشان کرد: بیش از ۲۰ جلسه هم اندیشی در زمینه بررسی مشکلات اشتغال و رفع موانع تولید در سه ماه اول سال جاری برگزار شد .
انتهای پیام /