به گزارش شمال اصفهان؛امام جمعه شهرستان برخوار در خطبه های این هفته نماز جمعه دولت آباد گفت: انحراف یکی از خطرهای عمده ی هر انقلاب است که آن را تهدید می کند .حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی افزود: برای جلوگیری از انحراف از انقلاب و آرمان های انقلابی باید‌ شاخص داشته باشیم و به […]

به گزارش شمال اصفهان؛امام جمعه شهرستان برخوار در خطبه های این هفته نماز جمعه دولت آباد گفت: انحراف یکی از خطرهای عمده ی هر انقلاب است که آن را تهدید می کند .
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی افزود: برای جلوگیری از انحراف از انقلاب و آرمان های انقلابی باید‌ شاخص داشته باشیم و به اصول و مبانی توجه کنیم .
وی اسلامی بودن و انقلابی بودن،‌ توجه به حفظ استقلال نظام، توجه به بیانات و نظرات حضرت امام (ره)‌ به عنوان یک الگو و آمریکا را شیطان و دشمن بزرگ دانستن را از چهار شاخص برای جلوگیری از انحراف نام برد .
امام جمعه برخوار اظهار داشت:‌ کشور باید بر مبنای دین اسلام و مکتب تشیع اداره شود و احکام و دستورات آن بر اساس دین جاری شود و جلوی هر اقدام مخالف قران و احکام نورانی اسلام که از کسی سر بزند باید ایستاد .
وی گفت:‌کسانی که در فتنه ۸۸ با آشوب گفتند جمهوری ایرانی ؛ خلاف این شاخص حرف زدند و باید در مقابل آنها ایستاد .
حجت الاسلام محمود آبادی با تاکید بر دومین شاخص یعنی استقلال نظام افزود: هر کسی بخواهد استقلال کشور را به هر نحوی از بین ببرد و زمینه سلطه بیگانگان را فراهم کند باید جلوی آن ایستاد .
وی توجه به حضرت امام (ره) و بیانات و نظرات ایشان را به عنوان معمار و طراح انقلاب که نظرات مشخصی داشتند را الگوی بزرگ نام برد و اظهار داشت: حضرت امام (ره) با هر کسی که همراه انقلاب نبود و مقابل انقلاب ایستاده بود با آنها مقابله می کرد .
امام جمعه برخوار سند شیطان بزرگ بودن آمریکا را جنایات و خیانات های مکرر علیه کشور و مسلمانان نام برد و گفت:‌آمریکا هنوز دست از استعمارگری و جنایت بر خود بر نداشته است و خوی گرگ صفتی خود را حفظ کرده است.
وی از حضور مردم و مسئولان در همایش گرامیدشت حماسه ۹ دی قدردانی کرد و این روز را از بزرگترین عیدهای انقلاب نام برد.