سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ما جبهه پایداری را مستقل از احمدی نژاد می دانیم، گفت: بنا بر تقاضای احزاب اصولگرا، انتخابات شوراها نیز در دستور کار جامعه روحانیت مبارز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری اظهار کرد: بنا بر تقاضای احزاب اصولگرا، انتخابات شوراها نیز در دستور کار کمیته انتخابات جامعه روحانیت مبارز قرار گرفته است.

وی افزود: قرار شده شورایی از همه گروه ها و شخصیت های اصولگرا از جمله خانم ها در این زمینه تشکیل شود. البته تمرکز بیشتر ما بر روی شورای شهر تهران است و مستقیما در این امر ورود خواهیم کرد.

مصباحی مقدم در پاسخ به سوالی درخصوص عدم کاندیداتوری احمدی نژاد و ارتباط آن با جبهه پایداری تاکید کرد: این اتفاق تاثیری بر رابطه جامعه روحانیت با جبهه پایداری نخواهد گذاشت زیرا ما جبهه پایداری را مستقل از احمدی نژاد می دانیم.

مصباحی مقدم با اشاره به سخنان هاشمی درخصوص توان دفاعی اظهار کرد: این حرف ها با دیدگاه های امام و رهبری و اسلام سازگاری ندارد زیرا شرایط تولیدات نظامی و تسلیحاتی ما به گونه ای است که هزینه تسلیحات دفاعی ما نسبت به کشورهای منطقه هزینه بسیار اندکی است.