صدای برخوار ؛ معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: اولویت برنامه های بقاع متبرکه کشور برنامه های فرهنگی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است.

صدای برخوار ؛ معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: اولویت برنامه های بقاع متبرکه کشور برنامه های فرهنگی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است.
به گزارش صدای برخوار  ؛  حجت الاسلام غلامرضا عادل در گردهمایی هیئت امنای بقاع شاخص استان اصفهانو همایش خادمان افتخاری بقاع متبرکه شهرستان برخوار افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با همکاری خادمان و هیئت امناء پنج برنامه ی؛ آرامش بهاری، ضیافت اللهی، نشاط معنوی، بصیرت عاشورای و سوگواره یاس نبوی را بصورت شاخص و بیش از ده ها برنامه دیگر را در مراسم های ملی و مذهبی در بقاع متبرکه در طول سال برگزار می کند.
وی گفت: امسال همزمان با ماه محرم بیش از دو هزار امامزاده در کشور طرح بصیرت عاشورایی را برگزار می کنند و همزمان با دهه اول دو هزار مبلغین روحانی در ده اول به بقاع اعزام می شوند.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: هیئت امنا بقاع توجه کنند که هدف از قیام عاشورا احیای اسلام ، بصیرت افزایی و جلوگیری از انحرافات بوده است و باید از همه ظرفیت ها در این ماه برای این اهداف استفاده شود.
در ادامه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: هیئت امنا و خادمان رسمی و افتخاری بقاع متبرکه بر اساس عشق و اردات به اهلبیت علیهم السلام فعالیت و خدمت می کنند و در طرح بصیرت عاشورای قرار است همه مسوولان و خادمان بقاع به حضور حداکثری اقشار مختلف کمک و با احترام و اکرام خدمت کنند.
حجت الاسلام رضا صادقی افزود: در این گردهمایی ۱۵۰ نفر از هیئت امنای بقاع متبرکه شاخص از شهرستان های استان اصفهان شرکت کردند.
این گردهمایی صبح امروز در جوار امامزاده ابراهیم ابن موسی بن جعفر علیه السلام دولت آباد برگزار شد.

/انتهای پیام/