به گزارش شمال اصفهان؛رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوار گفت:‌ امسال زنگ و جشن عاطفه ها در تمامی مدارس برخوار برگزار می شود .ناصر علی خاصی در نشست خبری افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد حمایتی و مردمی است که کمک های نقدی و غیر نقدی از مردم را گرفته می شود […]

به گزارش شمال اصفهان؛رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوار گفت:‌ امسال زنگ و جشن عاطفه ها در تمامی مدارس برخوار برگزار می شود .
ناصر علی خاصی در نشست خبری افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد حمایتی و مردمی است که کمک های نقدی و غیر نقدی از مردم را گرفته می شود و به نیازمندان برمی گردد.

امسال زنگ و جشن عاطفه ها در تمامی مدارس برخوار برگزار می شود

وی از مردم خواست تا چهارشنبه ۷ مهر با مشارکت و کمک نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان و خانواده نیازمند کمک کنند .
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوار گفت: امسال در مرحله اول جشن عاطفه ها در ۲۵ و ۲۶شهریور بیش از۳۰۰ میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد و توزیع شد و پیش بینی می شود با جمع آوری کمک هادر مرحله دوم جشن عاطفه ها در مدارس به ۵۰۰ میلیون ریال برسد .
وی افزود: ‌کسانی که می خواهند به نیازمندان و افراد تحت پوشش در شهرستان برخوار کمک کنند می توانند با شماره گیری (مربع ۰۳۱۱۶مربع ۸۸۷۷* ) کمک های خود را واریز و اعلام کنند.
علی خاصی تعداد خانوده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان برخوار را دو هزار و ۱۸۶ خانواده با سه هزار و ۶۵۷ نفر نام برد و افزود:‌ از این تعداد ۴۲۰ نفر از افراد تحت پوشش دانش آموز و ۲۵۰ نفر دانشجو هستند .
وی گفت:‌ مردم باید بدانند که کمیته امداد امام خمینی (ره) به خانواده های نیازمند و تحت پوشش در راستای توانمند سازی اقتصادی، امور فرهنگی در زمینه مشاوره، ازدواج، جهیزیه، آموزش های خانواده، ‌امور سلامت سلامت روحی، روانی و جسمی، اشتغالزایی جوانان و خانواده ها، تامین بخشی از هزینه های آموزشی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و تحت پوشش در ابتدای سال تحصیلی و تامین بخشی از اقلام مورد نیاز این خانواده ها در ماه مبارک رمضان و عید نوروز کمک می کند و نیازمند حمایت خیران و عموم مردم است .
وی افزود:‌ کمیته امداد امام خمینی (ره )‌ در زمینه ی کمک های نقدی و غیر نقدی نیازمند حمایت مردم است و حتی وسایلی که برای برخی از خانوده ها غیر قابل استفاده است می تواند قسمتی از نیاز یک خانواده در منطقه ی محروم را تامین کند .
در ادامه معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ شهرستان برخوار گفت: ۱۴هزار صندوق کوچک در منازل و مغازه ها که بطور میانگین در هر سه ماه بیش از ۱۱ هزار تومان از ۲۱۰ صندوق متوسط بطور میانگین هر ماه ۱۵ هزار تومان و از ۷۲۰ صندوق بزرگ در معابر میانگین در هر ماه ۲۴ هزار تومان جمع آوری می شود .
وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره)‌شهرستان برخوار‌ در شش ماه گذشته افزون بر ۱۱ میلیارد و ۲۷۰میلیون ریال در بخش های مختلف زکات، امانی، جهیزیه، کفارات، جشن عاطفه ها ، قربانی و اکرام کمک جذب کرده و به اقشار مختلف نیازمند کمک شده است .