به گزارش صدای برخوار ؛به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مسعود سرافراز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک عید سعید مبعث و اعیاد بزرگ شعبانیه، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) در تربیت انسان‌ها، موفقیت‌های شایانی داشت، به‌گونه‌ای که در زمان کوتاهی، دایره تربیتی ایشان از جزیره‌العرب که مردم آن تا آن زمان در […]

به گزارش صدای برخوار ؛به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مسعود سرافراز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک عید سعید مبعث و اعیاد بزرگ شعبانیه، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) در تربیت انسان‌ها، موفقیت‌های شایانی داشت، به‌گونه‌ای که در زمان کوتاهی، دایره تربیتی ایشان از جزیره‌العرب که مردم آن تا آن زمان در خشن‌ترین حالات زندگی می‌کردند، گذشت و آوازه آن به دیگر مناطق رسید.

امام‌جمعه برخوار تصریح کرد: قطعاً امروز بهترین معیار سنجش برای شناخت پیروان واقعی پیامبر اسلام(ص)، عمل به برادری دینی، رفتارهای شایسته انسانی و رعایت حرمت‌های الهی است که متأسفانه این روزها به‌شدت در میان مسلمانان لگدکوب شده و امت اسلامی نه‌تنها از جبهه خارجی مورد تهاجم اسلام‌ستیزان قرار گرفته، بلکه در داخل نیز گرفتار کج‌فهمی‌ها، انحرافات، تندروی‌ها و دودستگی‌هایی شده که خون مسلمانان را مباح دانسته و در جهت تحقق اهداف دشمنان عمل می‌کنند.

سرافراز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز مبعث گفت: گروه‌های فاسدی که امروز به نام اسلام بدترین و فجیع‌ترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند، مورد حمایت و پشتیبانی قدرت‌های غربی هستند و امروز مهم‌ترین وظیفه امت اسلامی، اتحاد و انسجام و مقابله با جریان جاهلیت به سرکردگی آمریکا است.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان و فرهنگیان به مناسبت هفته‏ معلم نیز اشاره کرد و افزود: یکى از بخش‏‌هاى مهم بیانات رهبر معظم انقلاب مسئله توجه به فضاى مجازی بود.

امام جمعه برخوار ادامه داد: نکته بسیار مهم دیگرى که در این سخنرانى از سوى رهبر معظم انقلاب بیان شد، این بود که “در برابر دشمن باید با قدرت و اظهار هویت دینى و ملى مستقل ایستادگى کرد”.

وی عنوان کرد: این بیان رهبر معظم انقلاب اسلامى از دو جهت اهمیت ویژه دارد؛ اول آنکه رهبر معظم انقلاب در ضمن مباحث مرتبط با آموزش‌ و پرورش و تربیت نوجوانان و جوانان‌گریزى به این بحث سیاست خارجى زدند و جوابى دندان‏‌شکن به تلاش‏‌هاى‏ دشمن دادند و با بیانى صریح و قاطع و با ایهامى زیبا و جالب‌ توجه پاسخ زیاده‏‌خواهى آمریکا و هم‏‌پیمانانش را دادند.

سرافراز تصریح کرد: البته رفتار استکبارى آمریکا فقط به برگزارى رزمایش در خلیج‌ فارس محدود نمى‌‏شود، در مسائل منطقه نیز مسئله همین‏‌گونه است.

وی متذکر شد: آمریکا رسماً از گروه‏‌هاى تروریست آدمکش خون‏خوارى که قلب انسان‏‌ها را به دندان می‌گیرند، حمایت مى‏‌کند و آن گاه به ایران فشار مى‏‌آورد که از حکومت قانونى سوریه که با رأى مردم بر سرکار آمده است، حمایت نکند.

خطیب نماز جمعه برخوار در پایان گفت: سرانجام آن می‌شود که با پررویى مدعى مى‏‌شوند ایران حامى تروریست‏‌هاست و نباید در مسائل منطقه دخالت کند.